آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس coinex

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس coinex

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس coinex

همانطور که می دانید برای خرید ارز های دیجیتال باید از صرافی های آنلاین استفاده کنیم. به همین علت نیاز است تا کمی اطلاعات درباره صرافی های موجود داشته باشیم. به دلیل گسترش در حوزه ارز های دیجیتال امروز شاهد معرفی صرافی های زیادی هستیم. صرفی کوینکس یکی از انواع صرافی هایی است که شما می توانید معاملات خود را در آن انجام دهید. در این مقاله ما قصد داریم تا ابتدا درباره این صرافی با شما عزیزان گفتگو کنیم. در اصل ابتدا کمی درباره آن با شما گفتگو خواهیم کرد و سپس به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید در این صرافی ثبت نام کنید. همراه ما باشید.

نیم نگاهی به صرافی کوینکس CoinEx

شما می توانید در صرافی کوینکس نیز همانند دیگر صرافی ها اقدام به خرید و فروش ارز های دیجیتال کنید. این صرافی در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد و کاربران دیگر می توانستند با آن اقدام به تبادل رمز ارز های خود کنند. دفتر مرکزی این صرافی در هنگ کنک کشور چین برقرار است. این صرافی نیز همانند دیگر صرافی ها ( بایننس و… ) در کشور چین آغاز به کار کرده است. صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی معتبر، موارد لازم را جهت انجام معامله بررسی می کند و سپس ارتباط های یک معامله را برقرار می کند.

متاسفانه این صرافی نیز کاربران ایرانی را محدود کرده است و برای شروع معامله نیاز به تجهیزات دارید. این محدودیت، محدودیت ورود نمی باشد بلکه محدودیت معامله می باشد. اگر شما بدون تغییر دادن ای پی وارد صرافی شوید و معامله خود را آغاز کنید ممکن است پس از مدتی با  مشکل رو به رو شوید. بهتر است قبل از ایجاد هر گونه مشکل، ابتدا از ان پیشگیری کنید.

کار با این صرافی بسیار آسان است و نیازی به سختی و یا اطلاعات زیادی نیست. در صورتی که در هنگام ثبت نام و یا کار با صرافی با مشکل رو به رو شدید، می توانید در ادامه به صورت کامل ثبت نام و طریقه کار با صرافی کوینکس را آموزش ببینید. همراه ما باشید.

 

پیشنهاد ما : آموزش ثبت نام در صرافی بایننس


امنیت در صرافی کوینکس

مسئله امنیت، در بحث ارز های دیجیتال بسیار مهم است. اگر به این موضوع توجه نکنید، قطعا به مشکلات زیادی بر خورد می کنید. احتمالا شاید تا به حال درباره امنیت زیاد شنیده باشید. هر صرافی و یا کیف پولی که برای انجام معاملات خود انتخاب می کنید، باید از لحاظ امنیتی کاملا حرفه ای باشد. زمانی که صرافی انتخابی شما امنیت نداشته باشد، ممکن است توسط هکران و همچنین افراد سودجو مورد حمله بگیرد. صرافی کوینکس از لحاظ امنیتی تا حدی مناسب است و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید و فروش رمز ارز های خود کنید. توجه داشته باشید که نگه داشتن پول در صرافی کار اشتباهی است در نتیجه اینکه بخواهید پولتان را برای مدت طولانی نگه دارید، کار بسیار اشتباهی می باشد. کوینکس برای تامین امنیت از یک چهارچوب امنیتی چند گانه استفاده می کند. کوینکس به شما اطمینان می دهد که مبادلات شما امن و بدون هیچ دخالتی انجام می شود و همچنین تمام معاملات محافظت شده می باشد.


مزایا و معایب صرافی کوینکس

این صرافی نیز همانند دیگر صرافی ها، دارای معایب و مزایایی است.  همانطور که می دانید دانستن مزایا و معایب به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید. در نتیجه می توان گفت که دانستن مزایا و معایب یک پلتفرم می تواند نقش به سزایی در انتخاب حود داشته باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با مزایا و معایب این صرافی آشنا شوید.

مزایا:

  1. طبق گفته صرافی کوینکس امنیت آن نسبتا پایدار و مناسب می باشد.
  2. رابط کاربری مناسب و راحت
  3. عمل نکردن تحریم های صرافی
  4. تعداد بسیار زیاد رمز ارز ها
  5. کارمزد بسیار کم

معایب:

  1. پشتیبانی نکردن از ارز های فیات
  2. دریافت هزینه های برداشت

کارمزد صرافی کوینکس

این صرافی نیز همانند دیگر صرافی های ارز دیجیتال مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کم می کند. در حال حاضر، کارمزد معاملات این صرافی ۰.۰۱ درصد از کل حجم معاملات می باشد.

البته لازم به ذکر است که این صرافی همانند بایننس یک ارز دیجیتال با نام ” CET ” دارد. اگر بخواهید خرید و فروش های خود را با این ارز در صرافی کوینکس انجام دهید، از مبلغ کارمزد شما ۵۰ درصد کم می شود و رقم کارمزذ شما به ۰.۰۵ تبدیل می شود. شاید نام CET را در دیگر صرافی ها ندیده باشید. این ارز تنها در این صرافی قابل معامله است و در دیگر صرافی ها نمی توانید آن را ببینید و معامله کنید. خوشبختانه صرافی کوینکس جزء صرافی هایی است که کارمزد بسیار کمی دارد.


آیا نگه داشتن سرمایه در صرافی کار مناسبی است؟

خیر، انجام این کار بسیار بسیار اشتباه است اما بعضی از افراد برای انجام معاملات روزانه خود این کار را انجام می دهند. اگر شما نیز قصد انجام معاملات روزانه دارید، باید حواستان به سرمایه تان بسیار باشد. هیچگاه صرافی سرمایه شما را برداشت نمی کند اما باید حواستان تماما جمع باشد که صرافی توسط هکران و یا افراد سودجو هک نشود. همانطور که در ابتدا آوردیم، با هک شدن صرافی، ممکن است سرمایه شما از بین برود. در کل این تاکید ما را فراموش نکنید که انجام این کار ( نگه داشتن پول در کیف پول صرافی ) درست نمی باشد.


برای کار با صرافی کوینکس باید از چه پلتفرم هایی می توان استفاده نمود؟

در اولین قدم، استفاده از این صرافی در سایت رسمی خودش امان پذیر است. شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی کوینکس اقدام به ایجاد حساب و سپس اقدام به خرید و فروش ارز های دیجیتال خود کنید.

اگر کاربر گوشی موبایل هستید، می توانید از این صرافی در سیستم عامل های اندرویدی ” Android ” و ای او اس ” IOS ” استفاده کنید. این صرافی برای هر دو سیستم عامل قابل اجرا است و شما می توانید از آن استفاده کنید.


آیا می توان همانند صرافی بایننس در صرافی کویکس لوریج گیری کرد؟

تقریبا سال گذشته بود که صرافی کوینکس لوریج گیری را به پلتفرم خود اضافه نمود. اگر درباره لوریج گیری اطلاعاتی ندارید، در ادامه همراه ما باشید تا کمی درباره آن به شما توضیح دهیم.

به صورت کلی می توان گفت که لورج گیری به کاری می گویند که توسط شما طبق انتخابتان به چند برابر می رسد و این موضوع سبب می شود تا کمی سودتان بیشتر شود. البته لوریج گیری کمی ریسک دارد. و باید هنگام انجام دادن لوریج گیری، ریسک آن را بپزیرید.

در ادامه همراه ما باشید تا به صورت کلی با آموزش صرافی کوینکس آشنا شوید. در این مقاله همانطور که گتفته شد قصد داریم تا مراحل ثبت نام و همچین آموزش کار با صرافی کوینکیش را به شما آموزش دهیم.

طریقه کار با صرافی کوینکس

در این قسمت از مقاله، قصد داریم تا به صورت کامل به شما نحوه کار با این صرافی را آموزش دهیم. در ابتدا نحوه ثبت نام را به شما خواهیم گفت و سپس اقدام به آموزش کار با این صرافی خواهیم کرد. اگر کار با این صرافی برای شما مشکل است، ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا همانطور که گفتیم به صورت کامل به شما آموزش خواهیم داد.


آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس

در این قسمت همانطور که می دانید در نظر داریم تا مراحل ثبت نام را پیش ببریم. ثبت در صرافی CoinEx بسیار آسان است و شما در حال حاضر تنها نیاز به یک ایمیل دارید. اگر در حال حاضر ایمیل ندارید می توانید آن را ایجاد کنید. پس از ایجاد ایمیل مراحل ثبت نام را آغاز کنید.

  1. در مرحله اول وارد سایت صرافی کوینکس CoinEx شوید. ( برای ورود مستقیم کلیک کنید )
  2. پس از بارگذاری کامل سایت صرافی کوینکس بر روی گزینه ” Sign-Up ” کلیک کنید تا وارد صفحه نام نویسی شوید

۳. در این قسمت همانطور که می بینید از شما درخواست می شود که یک ایمیل، کد تایید ایمیل، رمز عبور، تکرار رمز عبور را وارد کنید. هر کدام را در فیلد های مربوطه وارد کنید و در نهاییت تیک گزینه ” Ive Read & Agreed With ” را فعال و سپس بر روی ” Sign-Up ” کلیک کنید.

۴. کمی که صبر کنید، حساب کاربری شما در این صرافی ایجاد می شود و حال نوبت این است که ترید را در صرافی کوینکس یا CoinEx آغاز کنید.

پس از بارگذاری کامل سایت با صفحه ای همانند صفحه ذیل رو به رو می شوید. از این قسمت می توانید بخش های مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همان قسمت بروید. در تصویر زیر تمامی بخش هایی که شما می توانید در این سایت بروید را نشانه گذاری کرده ایم.


آموزش ترید و یا خرید و فروش در صرافی کوینکس CoinEx

هماطنور که از عنوان متوجه شدید، در این قسمت از مقاله می خواهیم تا نحه خرید و فروش و یا همان ترید را در صرافی کوینیکس به شما آموزش دهیم. انجام این کار بسیار آسان و راحت است و تنها شما نیاز است که چند کلیک کنید. همانطور که در توضیحات آوردیم رابط کاربری این صرافی بسیار آسان است و شما بدون هیچ هیچ مشکلی می توانید این کار را انجام دهید. اگر نیاز به آموزش دارید در ادامه با ما همراه باشید.

  1. ابتدا بر روی گزینه ” Exchange ” که در تب های موجود مشاهده می فرمایید، کلیک کنید.
  2. حال صفحه خرید و فروش ارز های دیجیتال در این صرافی برایتان بارگذاری می شود. شما می توانید این صفحه را در تصویر ذیل مشاهده کنید.

۳. پس از انتخاب رمز ارز های مورد نظر که قصد خرید آن ها را دارید، به بخش کادر سبز رنگ داخل تصویر مراجعه می کنید. حال اگر قصد خرید دارید باید در بخش ” Buy ” مقادیر مورد نظرتان را کامل کنید تا خریدتان کامل شود. اگر قصد فروش را دارید باید از قسمت ” SeLL ” اقدام به فروش رمز ارز های خود کنید.

دیدید که به همین راحتی توانستید رمز ارز های خود را بفروشید و یا رمز ارز مورد نظرتان را بخرید. در ادامه همراه ما باشید تا به دیگر قسمت های مهم این صرافی بپردازیم.


طریقه مدیریت خرید و فروش های انجام شده

برای اینکه بتوانید خرید و فروش هایتان را مدیریت کنید باید به بخش ” Orders ” مراجعه کنید. در این قسمت می خواهیم طریقه ورود به این صفحه را توضیح دهیم. همراه ما باشید.

  1. در سمت راست صفحه، طبق علامت گذاری در تصویر ذیل بر روی قسمت ” Orders ” کلیک کنید
  2.  حال بر روی گزینه ” All Orders ” کلیک کنید تا تمامی خرید و فروش هایتان نمایان شود. از این قسمت به راحتی می توانید خرید و فروش هایتان را مدیریت کنید.

برقراری امنیت بیشتر با ورود به تنیمات امنیتی

همانطور که می دانید، امنیت مسئله ای بسیار مهم است. به همین جهت پس از ورود به صرافی باید تنظیمات اضافه ای را برای امنیت بهتر انجام دهید. در این قسمت ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید به بخش امنیت در تنظیمات صرافی کوینکس مراجعه کنید. همراه ما باشید.

  1. ابتدا بر روی آدرس ایمیل خود که در سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.
  2. حال باید گزینه ” Account ” را انتخاب کنید تا صفحه تنظیمات برایتان بارگذاری شود.
  3. حال در انتها باید از تب های موجود، بر روی تب ” Security ” کلیک کنید. می بینید که بخش امنیت حساب کاربری صرافی شما بارگذاری دشده است. می توانید از این قسمت تنظیمات مربوط به امنیت صفحه تان را مشخص کنید. در تصویر ذیل می توانید این صفحه را به طور کامل مشاهده کنید.

طریقه دریافت ارز دیجیتال به کیف پول صرافی کوینکس CoinEx

اگر برای بار اول است که وارد این صرافی می شوید، باید قبل از خرید و فروش حساب خود را شارژ کنید. هر صرافی مراحل مختلفی برای انجام اینکار دارد. در صرافی کوینکس نیز انجام این عمل کمی متفاوت است. برای اینکه با مشکل رو به رو نشوید در هنگام انجام این کار طبق آموزش ذیل پیش بروید.

  1. ابتدا بر روی گزینه ” Assets ” که در سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. حال در صفحه جدید می بینید که تمام رمز ارز هایی که صرافی کوینکس از آن ها پشتیبانی می کند برای تان نمایان می شود. در تصویر ذیل می توانید این صفحه را مشاهده کنید.
  2. حال باید رمز ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس اگر قصد دریافت ارز را دارید بر روی ” Deposid ” کلیک کنید و اگر قصد ارسال داشتید بر روی گزینه ” Withdraw ” کلیک کنید.
  3. اگر قصد دریافت ارز را دارید، پس از کلیک بر روی گزینه ” Deposid ” باید آدرس کیف پول صرافی را به فرد ارسال کننده بفرستید و سپس منتظر باشد تا فرد رمز ارز مورد نظر را ارسال کند. به محض واریز در بالای صفحه می توانید موجودی کیف پول را چک کنید.
  4. اگر قرار بود تا برای فردی ارسال کنید ابتدا آدرس آن فرد را دریافت کنید و سپس مقادیر موجود را کامل کنید. پس از کامل نمودن مقادیر موجود کار به اتمام رسیده است و رمز ارز مورد نظر شما با مقدار مورد نظر ارسال شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *