خرید تبلت از پیندو

بهترین تبلت برای طراحی: خلق شاهکارهای هنری با تبلت

یکی از کارهایی که می‌توانید با تبلت خود انجام دهید، طراحی است. البته انتخاب تبلت مناسب برای طراحی می‌تواند سخت باشد، چرا که تنوع زیادی در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به بررسی فاکتورهای مهم برای انتخاب تبلت مناسب برای طراحی پرداخته و شما را با برخی از بهترین محصولات موجود در بازار آشنا کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

برخی از بهترین تبلت‌های مخصوص طراحی

اگر به دنبال خرید تبلت برای طراحی هستید، پیشنهاد ما این است که از بین محصولات مختلف موجود در بازار به سراغ تبلت‌های زیر آمده و برای خرید یکی از آن‌ها متناسب با بودجه و نیاز خود اقدام کنید:

Wacom Cintiq 16

تبلت در Pindo

Wacom Cintiq 16 یکی از بهترین تبلت‌ها برای طراحان حرفه‌ای است. در این تبلت شاهد صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل، دقت با قلم و نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز است. همچنین این تبلت با سیستم عامل ویندوز سازگار است. مشخصات فنی این محصول به شرح زیر خواهد بود:

رزولوشن صفحه نمایش رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل
ابعاد صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ
قلم Pro Pen 2
سیستم عامل ویندوز و مک او اس

XP-Pen Artist 15.6 Pro

XP-Pen Artist 15.6 Pro یکی دیگر از برترین تبلت‌هایی است که طراحان می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند. این تبلت، گزینه مناسبی برای طراحان مبتدی و متوسط است. در XP-Pen Artist 15.6 Pro شاهد صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۲K، دقت قلم ۸۱۹۲ سطح فشار و نرخ به روزرسانی ۱۶۶ هرتز است. همچنین با سیستم عامل‌های اندروید و ویندوز سازگاری دارد. به منظور صحبت در مورد مشخصات فنی این تبلت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رزولوشن صفحه نمایش رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل
ابعاد صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ
قلم Artist 15.6 Pro Pen
سیستم عامل ویندوز، مک او اس و کروم او اس

Apple iPad Pro 13

در صورتی که علاقه‌مند هستید تا از بین محصولات شرکت اپل برای خرید اینترنتی تبلت مخصوص طراحی اقدام کنید، می‌توانید به سراغ Apple iPad Pro 13 بیایید. این تبلت مجهز به صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی با رزولوشن ۲K، قلم Apple Pencil 2 و نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز است. همچنین شاهد سیستم عامل iOS در این تبلت هستیم. مشخصات فنی این تبلت به شرح زیر است:

رزولوشن صفحه نمایش رزولوشن ۲۰۶۴ * ۲۷۵۲ پیکسل
ابعاد صفحه نمایش ۱۳ اینچ
قلم Apple Pencil Pro
سیستم عامل iOS

Samsung Galaxy Tab S8 Ultra

Samsung Galaxy Tab S8 Ultra

شرکت سامسونگ برای طراحان، تبلت Samsung Galaxy Tab S8 Ultra را تولید کرده است. این تبلت، می‌تواند به بهترین شکل ممکن نیاز طراحان و هنرمندان را برطرف کند. Samsung Galaxy Tab S8 Ultra به عنوان یک تبلت اندرویدی قدرتمند شناخته می‌شود که دارای صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی، قلم S Pen و… است. اگر بخواهیم شما را با مشخصات فنی این تبلت آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رزولوشن صفحه نمایش رزولوشن ۱۸۴۸ * ۲۹۶۰ پیکسل
ابعاد صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچ
قلم S Pen
سیستم عامل اندروید

فاکتورهای مهم برای انتخاب تبلت طراحی

به منظور خرید یک تبلت مخصوص طراحی نیاز است تا چند فاکتور مهم را مد نظر قرار دهید. از مهم‌ترین این فاکتورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه صفحه نمایش: اندازه صفحه نمایش تبلت طراحی به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. اگر فضای زیادی برای کار دارید و می‌خواهید طرح‌های بزرگ و دقیق ترسیم کنید، بهتر است تبلتی با صفحه نمایش بزرگ و بیش از ۱۵ اینچ انتخاب کنید.
  • رزولوشن صفحه نمایش: رزولوشن صفحه نمایش، به وضوح تصویر تبلت اشاره دارد. هر چه رزولوشن بالاتر باشد، تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر خواهند بود. برای طراحی، رزولوشن ۱۰۸۰p یا بالاتر توصیه می‌شود.
  • دقت قلم: یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در زمان خرید تبلت طراحی به آن توجه کنید، دقت قلم است. دقت قلم به میزان حساسیت قلم تبلت به فشار و زاویه اشاره دارد. هر چه دقت قلم بالاتر باشد، کنترل دقیق‌تری بر روی خطوط و ضخامت آنها خواهید داشت.
  • نرخ به روزرسانی: نرخ به روزرسانی، به تعداد دفعاتی که تصویر در ثانیه روی صفحه نمایش به روز می‌شود، اشاره دارد. هر چه نرخ به روزرسانی بالاتر باشد، تجربه روان‌تری در حین طراحی خواهید داشت. برای طراحی، نرخ به روزرسانی حداقل ۶۰ هرتز توصیه می‌شود.
  • سیستم عامل: تبلت‌های طراحی معمولاً از دو سیستم عامل اندروید یا ویندوز استفاده می‌کنند. سیستم عامل اندروید، تنوع برنامه‌های بیشتری را ارائه می‌دهد، اما سیستم عامل ویندوز برای برنامه‌های طراحی حرفه‌ای‌تر مانند Adobe Photoshop و Illustrator بهینه‌تر است.
  • قیمت: قیمت تبلت‌های طراحی نیز بسیار متنوع است و شما باید با توجه به بودجه خود برای خرید محصول مناسب اقدام کنید.

خرید اینترنتی تبلت برای طراحی از پیندو

در صورتی که به دنبال خرید جدیدترین کالای دیجیتال هستید، می‌توانید از خدمات مجموعه پیندو استفاده کنید. پیندو یک پلتفرم برای خرید و فروش آنلاین کالاهای نو بوده که با هدف ایجاد بازاری آزاد و بدون محدودیت برای معاملات، پا به عرصه گذاشته است. در پیندو، هر کسی می‌تواند به سادگی و بدون نیاز به هیچ تخصص خاصی، اقدام به فروش یا خرید کالای مورد نظر خود کند.

سایت پیندو با الهام از مدل Open Market، فضایی را فراهم می‌کند که در آن هر فروشنده‌ای با روش و ترفند خود، کالای نو خود را به خریداران عرضه کند. پیندو طیف گسترده‌ای از دسته بندی‌های مختلف را شامل می‌شود که به شرح زیر است:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین تبلت‌ها را برای طراحی معرفی کرده و در مورد مشخصات و امکانات این دستگاه‌ها صحبت کنیم. همچنین در صورتی که قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، می‌توانید برای خرید تبلت هوشمند پیندو را انتخاب کرده و از خدمات این سایت استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *