بهترین مکان‌های گردشگری ازمیر در شب

بهترین مکان‌های گردشگری ازمیر در شب

ازمیر، بندری در غرب ترکیه است که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی این کشور هم شناخته می‌شود. جدای از نقش مهم ازمیر در اقتصاد و تجارت، جاذبه‌های توریستی این شهر سبب جذب سالانه تعداد زیادی توریست از سراسر دنیا می‌شود. اگر دوست دارید سفری متفاوت به ترکیه داشته باشید، بد نیست این بار سری به ازمیر بزنید. زندگی شبانه در این شهر بسیار پرشور است و قطعا از آن لذت خواهید برد. برای داشتن سفری بی‌نقص باید در یک هتل لوکس مانند هتل دابل تری بای هیلتون ازمیر اقامت کنید و تفریحاتی که در ادامه معرفی می‌کنیم را در نظر داشته باشید.

کدام مکان‌های گردشگری ازمیر برای بازدید در شب مناسب‌اند؟

هر قدر هم از جاذبه‌های دیدنی مختلف شهر در طول روز بازدید کنید، زندگی شبانه و گشت‌وگذار در شهر پس از غروب آفتاب، حس‌وحال دیگری دارد. جوش و خروش اهالی شهر برای خوش‌گذرانی و لذت‌بردن از تک‌تک لحظات، صحنه‌ای است که از تماشای آن سیر نخواهید شد. جالب است بدانید که ازمیر عمدتا با شب‌های زنده‌اش شناخته می‌شود. در شب‌های ازمیر، خبری از سکوت و سکون نیست و می‌توانید از لحظه‌لحظه آن لذت ببرید. در ادامه، چند جاذبه مهم در نزدیکی هتل های ازمیر برای بازدید در شب را به شما معرفی خواهیم کرد.

منطقه بورنوا

معمولا زندگی شبانه در ازمیر، به گشت‌وگذار در بارها و صرف غذا و نوشیدنی مربوط می‌شود؛ به‌همین‌خاطر، اغلب مواردی که به آن‌ها اشاره می‌کنیم، مکان‌های این‌چنینی هستند. منطقه بورنوا در ازمیر به‌عنوان یک منطقه دانشگاهی شناخته می‌شود. همین موضوع باعث شده که در گوشه‌وکنار آن انواع تفریحات دانشجویی و جوان‌پسند وجود داشته باشند. انواع رستوران‌ها و باغ‌ها به‌همراه بارهای متنوع با صدها نوع نوشیدنی انتظار مهمانان را می‌کشند تا از آن‌ها پذیرایی کنند. در منطقه بورنوا، برای هر نوع سلیقه‌ای تفریحاتی وجود دارد که از آن‌ها لذت خواهید برد. اگر به‌دنبال مکانی برای تخلیه انرژی هستید، پیشنهاد می‌کنیم راک‌بارهای شهر را امتحان کنید.

محله قاضی کادینلار

یکی از محبوب‌ترین محله‌های ازمیر برای شب‌زنده‌داری، محله قاضی کادینلار است. در این محله، می‌توانید شاهد خانه‌های قدیمی باشید که به زیباترین‌شکل بازسازی شده و در معرض بازدید عموم قرار گرفته‌اند. نورپردازی فوق‌العاده در شب، جلوه این محله را چندین برابر می‌کند و حتی قدم‌زدن در خیابان‌های آن هم می‌تواند جذاب و آرامش‌بخش باشد. اجرای موسیقی خیابانی در گوشه‌وکنار محله قاضی کادینلار به‌چشم می‌خورد که اتفاقا طرف‌داران زیادی هم دارد. هر شب تعداد زیادی از افراد برای لذت‌بردن از موسیقی، راهی این منطقه می‌شوند. اگر دوست داشته باشید، می‌توانید در رستوران‌های دنج هم شام بخورید و از موسیقی زنده لذت ببرید. با اقامت در هتل دابل تری بای هیلتون ازمیر، می‌توانید به محله قاضی کادینلار دسترسی آسانی داشته باشید.

کلاب ۱۸۸۸

اگر از یک بومی ازمیر درباره بهترین تفریحات شبانه این شهر سؤال کنید، به احتمال زیاد اولین پیشنهاد او به شما کلاب ۱۸۸۸ خواهد بود. این کلاب را می‌توان پرشوروهیجان‌ترین منطقه در ازمیر برای زندگی شبانه دانست. در کلاب ۱۸۸۸، بهترین دی‌جی‌ها فعالیت کرده و انواع موسیقی‌ها را برای حاضرین پخش می‌کنند تا شبی به‌یادماندنی برای آن‌ها بسازند. در کنار موسیقی، انواع نوشیدنی‌های مختلف با عطر و طعمی بی‌نظیر برای‌تان سرو می‌شوند. با ورود به این کلاب، شاهد انبوهی از جوانان خواهید بود که به رقص و شادی و پای‌کوبی مشغول‌اند. جالب است بدانید که سازه این کلاب یک خانه قدیمی در ازمیر است که مورد بازسازی قرار گرفته تا به محیطی دنج برای تفریح تبدیل شود.

بازدید از سواحل زیبای ازمیر

بخشی از تفریحات شبانه ازمیر مربوط به سواحل آن است. قدم‌زدن در ساحل، تحت هر شرایطی جذاب و دوست‌داشتنی است. اگر تابه‌حال تجربه تماشای شب دریا را نداشته‌اید، خوب است بهترین تجربه را در ازمیر به‌دست آورید. سواحل این شهر در شب چشم‌اندازی خاص و دیدنی دارند که نباید بازدید از آن‌ها را از دست بدهید. هر کدام از سواحل شهر برای پذیرایی از شما با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، موسیقی زنده و … آماده‌اند.

گشت‌وگذار در مجتمع‌های تجاری و تفریحی

اگر فضای کلاب‌ها و بارها را دوست ندارید و می‌خواهید به دور از شلوغی تفریحاتی داشته باشید، گشت‌وگذار در مجتمع‌های تجاری می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. در شهر ازمیر، مجتمع‌های تجاری و تفریحی متعددی وجود دارند که هر یک از آن‌ها با داشتن امکانات تفریحی، لحظات دلچسبی را به شما هدیه می‌کنند. می‌توانید بخشی از روز را به خرید اختصاص دهید، سپس به صرف شام در فودکورت بپردازید و درصورت تمایل سری به قسمت‌های تفریحی بزنید. این سبک از تفریحات شبانه برای سفرهای خانوادگی کاملا مناسب و جذاب خواهد بود.

سفر به ازمیر را با فلای تودی خاطره‌انگیز کنید

هیچ‌وقت بدون داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق برای سفر، نمی‌توان همه‌چیز را به‌درستی و دقت پیش برد. اگر می‌خواهید نهایت لذت را از سفرتان به ازمیر ببرید، خوب است با فلای تودی آشنا شوید. پلتفرم رسمی و معتبر فلای تودی یک مرجع فعال در زمینه خدمات مسافرتی و گردشگری است که هر نوع خدماتی را در این حیطه ارائه می‌کند. برای آن‌که سفر خوبی داشته باشید، می‌توانید پیش از سفر وارد سایت فلای تودی شوید و خرید بلیط هواپیما ازمیر و رزرو هتل ازمیر را از این طریق انجام دهید. خوشبختانه، به‌جز هتل دابل تری بای هیلتون ازمیر، چندین هتل لوکس و حتی اقتصادی در سایت فلای تودی فهرست شده‌اند تا بتوانید آن‌ها را برای اقامتی بی‌نظیر، رزرو کنید. اخذ ویزای توریستی، رزرو تور گردشگری و خرید بلیط قطار، از دیگر خدمات فلای تودی برای همراهان هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *