روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای آیفون، اندروید، دسکتاپ و تلگرام

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای آیفون، اندروید، دسکتاپ و تلگرام

در خصوص دانلود عکس پروفایل اینستاگرام توضیح خواهیم داد. از آنجا که اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد نسخه بزرگ شده تصویر پروفایل خود یا دیگران را ببینند، بر آن شدیم تا راه حل این مورد را با شما به اشتراک بگزاریم. در اینستاگرام تنها چیزی که به عنوان عکس پروفایل، مشاهده می‌کنید یک عکس کوچک در گوشه سمت چپ بالای پروفایل کاربران است. بسیاری از مردم به دنبال روشی کاربردی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام و یا بزرگنمایی تصاویر پروفایل از روی کنجکاوی یا دلایل دیگر هستند. اگر شما یکی از آنها هستید، پس ادامه مقاله را مطالعه نمایید. در این مقاله شما را با روش‌های کاربردی دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای آیفون، اندروید، دسکتاپ و تلگرام آشنا خواهیم شد.

چرا برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام نیاز به ‌وب‌سایت یا اپلیکیشن داریم؟

در دستگاه تلفن همراه، هنگامی‌که روی عکس پروفایل خود ضربه می‌زنید و نگه می‌دارید، می‌توانید عکس پروفایل فعلی خود را تغییر داده یا حذف کنید، اما گزینه ای برای دانلود آن وجود ندارد. از طرف دیگر، در رایانه شخصی، پس از کلیک راست روی عکس پروفایل خود، می‌توانید نسخه کوچک آن را در رایانه خود ذخیره کنید.

خوشبختانه با استفاده از برخی ابزارها نظیر ابزارهای افزایش لایک اینستاگرام، می‌توانید تصاویر پروفایل اینستاگرام را دانلود کرده یا آنها را در اندازه اصلی مشاهده کنید. با این حال، اگر در گوگل دانلودکننده عکس پروفایل اینستاگرام را جستجو می‌کنید، بیشتر دانلود کننده استوری و پست‌ها و کپشن اینستاگرام را پیدا می‌کنید. همچنین مطالب بسیاری را در خصوص طراحی مسابقه اینستاگرامی و همچنین بازاریابی در اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ خواهیم یافت. اما با توجه به کمبود مطالب در این راستا ما برخی از ابزارها را جهت دانلود عکس پروفایل، آزمایش کرده‌ایم و جهت بررسی آنها را در ادامه آورده‌ایم.

روش‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

امروزه کاربران در دنیای آنلاین به دنبال این هستند که بیشتر دیده شوند و با راه‌اندازی سایت آنلاین خود با استفاده از انواع سایت سازها، یا استفاده از cmsها نظیر وردپرس و جوملا، فروشگاه سازها و برنامه های مشابه در صدد آن هستند تا سئوی سایت خود را بهبود بخشند.

اینستاگرام برای مشاهده و بارگیری تصاویر پروفایل در اندازه اصلی، محدودیتی برای برنامه و وب سایت خود قائل شده است. راه‌های زیادی برای دور زدن این محدودیت هم در رایانه و هم در دستگاه‌های تلفن همراه وجود دارد. Instadp و IZUUM را می‌توان در هر دو مورد استفاده کرد و برخی از برنامه‌ها مانند InstaProfile و IGProfile به ترتیب می‌توانند به طور رایگان در تلفن‌های همراه Android و iOS استفاده شوند.

همچنین از طرفی کاربران اینستاگرام می‌توانند پروفایل‌های خود را خصوصی کنند که این امر به مشکلات عدم امکان مشاهده پروفایل توسط کاربران می‌افزاید. وب سایت‌ها و برنامه‌های مشاهده پروفایل اینستاگرام مشخصات را فقط از نام کاربری پیدا می‌کنند. همچنین این وب سایت‌ها امکان بارگیری تصاویر پروفایل را با بهترین کیفیت که به درستی قابل مشاهده باشد، را نیز ارائه می‌دهند.

روش اول: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در کامپیوتر (مرورگر)

۱. Instadp.com

کاربران اینستاگرام می‌توانند به راحتی از Instadp برای مشاهده تصویر واضح HD از کل تصویر پروفایل استفاده کنند. یک میلیارد کاربر در اینستاگرام وجود دارد و تشخیص نام افرادی که کاربران می‌شناسند، دشوار است. مشاهده عکس پروفایل و استفاده از دانلود کننده عکس پروفایل اینستاگرام تشخیص فرد را آسان کرده و فقط به کاربران شناخته شده این اجازه را می‌دهد. این کار به حفظ حریم خصوصی حساب‌های خصوصی کمک می‌کند تا افراد شناخته شده را به عنوان بخشی از پایگاه دنبال کننده (followers) نگه دارید.

Instadp دارای ویژگی‌های زیادی است که فراتر از مشاهده DP اینستاگرام یا بارگیری آنها است. استوری‌های اینستاگرام حساب‌های خصوصی محافظت می‌شوند، مگر اینکه کاربر دنبال کننده باشد. Instadp یک وب سایت مناسب برای دانلود از اینستاگرام، مشاهده استوری‌ها و همچنین دانلود استوری‌ها و بیو اینستاگرام است.

۲. Private Insta

Private Insta با طراحی وب سایت ساده ای که حتی مبتدیان نیز می‌توانند آن را امتحان کنند، مشتریان زیادی برای خود دارد. یک موتور جستجوی ویژه در صفحه اصلی وجود دارد که کاربر را به حساب‌های خصوصی مورد نظر خود می‌برد. فقط ۳۰ ثانیه زمان انتظار کافی است تا نتایج جستجوی Private Insta را بدست آورید.

از متداول ترین ویژگی‌های این وب سایت، سازگاری، امنیت کاربر و سادگی است. Private Insta با اکثر سیستم عامل‌ها از جمله Android و iOS برای کاربران دستگاه‌های تلفن همراه و Windows برای کاربران PC نیز سازگار است. کاربران فقط باید نام کاربری اینستاگرام را بدون دانلود هیچ گونه نرم افزاری برای این سرویس وارد کنند. مشکلات بدافزاری نیز به دلیل عدم نیاز به دانلود ابن برنامه وجود نخواهد داشت. بنابراین، کل فرآیند برای کاربر ساده و ایمن است.

۳. Private Photo Viewer

Private Photo Viewer یک پلت فرم بسیار اختصاصی برای مشاهده پروفایل‌ها و استوری‌های حساب‌های خصوصی است. جهت این کار یک فرآیند ساده وجود دارد که فقط نام کاربری را کپی و جایگذاری کرده و سپس جستجو را فشار دهید. این وب سایت به عنوان نماینده پروفایل اینستاگرام برای کاربران عمل می‌کند و کاربران حتی می‌توانند بدون ورود به سیستم خود به آن دسترسی پیدا کنند.

۴. IZUUM.net

Izuum یک نام بسیار رایج برای کاربران اینستاگرام است. آنها امنیت کاربران را بسیار جدی می‌گیرند. به همین دلیل است که آنها فقط اطلاعات کمی‌برای تماس با کاربر در هر شرایطی می‌گیرند. سیاست حفظ حریم خصوصی آنها به طور خاص برای محافظت از این داده‌ها در برابر هرگونه نقض ایجاد شده است. پس از جستجوی حساب مورد نظر، استفاده از ویژگی بارگیری بسیار ساده است. چسباندن نام پروفایل در کادر جستجو اولین قدم برای مشاهده پروفایل خصوصی است. کاربران می‌توانند مستقیماً تصویر کامل را بارگیری یا مشاهده کرده و سپس دانلود کنند.

۵. InstaDP.net

این وب سایت هم ویژگی‌های نماینده پروفایل اینستاگرام را ارائه می‌دهد و هم یک وب سایت عالی برای مشاهده پست‌های مربوط به نکات مربوط به اینستاگرام است. لیستی از برترین کاربران اینستاگرام با بیشترین تعداد دنبال کننده در صفحه اصلی InstaDP.net وجود دارد. InstaDP یک وب سایت آنلاین است که دسترسی آسان به تصاویر پروفایل اینستاگرام را ارائه می‌دهد. جهت این کار کافیست نام حساب اینستاگرام را کپی نموده و سپس روی دکمه جستجو کلیک کنید.

پس از جستجو برای حساب خاص اینستاگرام، کاربران می‌توانند عکس پروفایل را با تمام تصاویر موجود در حساب اینستاگرام دریافت کنند. همچنین تصویر پروفایل به صورت یک تصویر با وضوح کامل در دسترس است. همچنین دسترسی به تصاویر و پست‌های ویدیویی دیگری نیز وجود دارد که سازندگان در پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارند. در این فرآیند کاربران می‌توانند از بارگیری کننده عکس پروفایل اینستاگرام برای دریافت همه این تصاویر کمک بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *