شایعاتی درباره تاریخ معرفی هدفون‌های اپل AirPods Studio به‌گوش می‌رسد

شایعاتی درباره تاریخ معرفی هدفون‌های اپل AirPods Studio به‌گوش می‌رسد

شایعاتی مبنی‌بر طراحی و تولید هدفون‌های دورگوشی اپل منتشر شده است که با نام AirPods Studio به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد. این هدفون‌ها طراحی Over Ear دارند و به نویزگیرهای ایرپاد مجهز شده‌اند. پیش‌از‌این، احتمال می‌رفت هدفون اپل در نیمه‌ی دوم سال جاری معرفی شود؛ اما گزارشی که به‌تازگی منتشرشده، از معرفی این محصول در پایان نیمه‌ی اول سال خبر می‌دهد.

برخی منابع مدعی شده‌اند تأمین‌کننده‌ی خانواده‌ی ایرپادهای اپل چندی پیش خط‌تولید مدل‌های مختلف ایپاد استودیو را آغاز کرده است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، این محصول باید نهایتا در ماه آینده و با آغاز تابستان رونمایی شود. دراین‌میان، وب‌سایت MacRumors معتقد است این محصول احتمالا قبل یا بعد از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در پایان ژوئن معرفی خواهد شد؛ زیرا اپل هرگز تمایلی ندارد تمرکز رویداد توسعه‌دهندگان را به این هدفون‌ها معطوف کند؛ بنابراین، این محصول در رویدادی جداگانه معرفی خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشرشده، قیمت هدفون AirPods Studio حدود ۳۴۹ دلار خواهد بود و در مدل‌های مختلفی مثل چرم اعلاء یا نمونه‌ی پارچه‌ای منفذدار مناسب فعالیت‌های بدنی روانه‌ی بازار خواهد شد. طراحی این هدفون به‌صورتی است که قسمت بند و گوشی‌های آن اتصال مغناطیسی دارند و به‌راحتی تعویض می‌شوند. علاوه‌براین، هدفون ایرپادز استودیو مانند ایرپادهای اپل به مجموعه‌آی از حسگرها مجهز است که متوجه گذاشتن هدفون روی گوش کاربر می‌شود و باتوجه‌به طرز پوشیدن هدفون، کانال چپ و راست را هماهنگ می‌کند و روی گوشی‌ها حروف L و R وجود ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *