معرفی بهترین تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس

معرفی بهترین تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس

شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان با داشتن ۲۴ سال سابقه در زمینه تجهیز سالن کنفرانس و دارا بودن تیم حرفه ای و تولید تجهیزات کنفرانس با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا توسط مهندسین توانا و حرفه ای، این شرکت را در لیست معتبر ترین تولید کنندگان این تجهیزات در کشور قرار داده است. شرکت صدرا تمامی تجهیزات مورد نیاز جهت تجهیز اتاق کنفرانس ، سالن همایش و سالن کنفرانس را داراست و همچنین نمایندگی رسمی تجهیزات جانبی شرکت بافو که جزو قدیمی ترین و معروف ترین شرکت ها در این زمینه زمینه است را دارد. جهت تجهیز سالن کنفرانس خود فقط کافیست با کارشناسان صدرا تماس بگیرد و ابعاد سالن ، تعداد افراد و امکانات مورد نیاز خود را اعلام کنید تا کارشناسان ما بهترین محصولات را به شما معرفی کنند .

معرفی سیستم صوتی سالن کنفرانس

به طور کلی سیستم صوتی در سالن های کنفرانس شامل میکروفن کنفرانس  ، منبع کنفرانس  ، بلندگو ها می شوند و جهت برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس نیز از اسپیکرفون ها استفاده می شود. میکرفون های کنفرانس به دو دسته میکروفون ریاست و شرکت کننده تقسیم می شود. تفاوت این میکروفون ها در دکمه رعایت حق تقدم است. میکروفون های کنفرانس ریاست قابلیت قطع صدای سخنرانان و همچنین اجازه صحبت به دیگر سخنرانان را می دهد و این قابلیت موجب رعایت نظم جلسه می شود که مخصوصا در جلساتی که تعداد سخنرانان بیش از ۱۰ نفر هستند بسیار حیاتی است.

از دیگر قابلیت مهم این میکروفون ها می توان به کیفیت صدا عالی ، قابلیت حذف نویز و حذف صدای محیط اشاره کرد وهمچنین تکنولوژی به کار رفته در این میکروفون ها به این صورت است که صدای شخص سخنران را تشخیص می دهد و فقط صدای این شخص را به صورت کاملا شفاف و با کیفیت منتقل می کند. در برخی از مدل های میکروفون های صدرا نیز قابلیت رای گیری و حضور غیاب نیز از طریق میکروفن صورت می گیرد که موجب صرفه جویی بسیار در زمان جلسه می شود. شرکت صدرا میکروفون های کنفرانس خود را در مدل های SM50 , SM55, SM65 تولید کرده و می توانید با توجه به نیاز خود مناسب ترین سیستم کنفرانس را جهت تجهیز سالن خود انتخاب کنید.

سیستم ترجمه همزمان

امروزه با توجه با افزایش ارتباطات در سراسر جهان و حضور افراد با زبان های متفاوت در جلسات بیشتر شده است. و همچنین حضور مترجم در کنار هر شخص در جلسات موجب شلوغی و هرج مرج می شود به همین منظور در سالن های کنفرانس که افراد با زبان های مختلف حضور پیدا می کنند از دستگاه ترجمه همزمان استفاده می گردد. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که مترجم ها خارج از سالن حضور پیدا میکنند و به طور همزمان سخنرانی جلسات را ترجمه می کنند و اشخاص حاضر در جلسه از طریق این دستگاه به مترجم خود متصل می شوند و سخنرانی را به صورت ترجمه شده از طریق هندزفری گوش می دهند و دیگر صدای مترجم این اشخاص مزاحم دیگر افراد حاضر در جلسه نمی گردد.

تجهیزات تصویری سالن کنفرانس

سیستم تصویری سالن کنفرانس شامل دوربین کنفرانس ، مانیتور تاشو و ویدئو وال می شود. دوربین های کنفرانس صدرا دارای تصویر ۴K و FULL HD است . از ویژگی های دیگر این تجهیزات می توان به قابلیت اتوترک ، که شما را از داشتن اپراتور بی نیاز می کند و به صورت خودکار به سمت شخص سخنران می چرخد و با قابلیت تشخیص چهره نیز می تواند کادر بندی مناسبی از شخص را نمایش دهد.

مانیتور های تاشو نیز دارای کیفیت تصویر FULL HD است و در ابعاد متفاوت تولید شده است. این مانیتور ها دارای بلندگو داخلی با کیفیت نیز هستند و همچنین با توجه به طراحی باریک و شکیل خود نمای زیبایی به سالن کنفرانس می دهند و همچنین در صورت نیاز به فضای بیشتر می توانید به راحتی این مانیتور را جمع کنید. مانیتور های تاشو صدرا در مدل های MC88 , MC322, MC422, MC522 در ابعاد و کیفیت متفاوت تولید شده اند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به وبسایت صدرا ایرانیان مراجعه فرمایید.

ویدئو کنفرانس

امروزه تجهیزات ویدئو کنفرانس بهترین گزینه جهت برگزاری جلسات از راه دور هستند که موجب صرفه جویی در هزینه ها و زمان می باشد .سیستم ویدئو کنفرانس صدرا ، شامل دوربین ویدئو کنفرانس ، اسپیکرفون ،‌ هاب مرکزی ،‌ دو عدد میکروفون اکسپنشن می باشد. یک پکیج کامل جهت برگزاری جلسات است و فقط کافیست به اینترنت متصل شوید ، سپس می توانید با تمامی برنامه های وب کنفرانس ایرانی و خارجی از قبیل شوکا ،‌ اسکای روم ، اسکایپ و … تماس تصویری برقرار کنید.

شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان جزو بزرگترین تولید کننده تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس در کشور می باشد که این تجهیزات شامل : میکروفون گردن غازی ، دوربین کنفرانس ، مانیتور تاشو ، اسپیکرفون ، پکیج های ویدئو کنفرانس و منبع کنفرانس می باشد. این کالا ها از نظر کیفیت با نمونه های خارجی در یک سطح قرار دارند و از مزایای بیشتر آن می توان به پشتیبانی از نرم افزار های ویدئو کنفرانس ایرانی و همچنین می توان به پشتیبانی و گارانتی تمامی محصولات صدرا در سریع ترین زمان ممکن نیز اشاره کرد. این تجهیزات تمامی نیاز های شما را جهت برگزاری جلسات با بالا ترین کیفیت بر طرف میکنند. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

وبسایت : www.sadracomputer.com

وبسایت : www.sadrairanian.ir

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *