خرید بازی های ایکس باکس

نحوه خرید بازی های ایکس باکس! سریع و آسان

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از بازی‌های کنسول ایکس باکس مایکروسافت برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده می‌کنند، احتمالاً شارژ حساب کاربری و خرید بازی‌های ایکس باکس برای‌تان تبدیل به یک معضل و دغدغه شده است. این واقعیت که کشور ما در لیست تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفته و هیچ یک از سرویس‌های فعال در حوزه امور مالی بین‌المللی نظیر PayPal یا ویزا/ مسترکارت ارائه خدماتی به کاربران ساکن در ایران ندارند، سبب شده تا حتی در بحث خرید بازی های ایکس باکس نیز (که نیازمند پرداخت ارزی است) با مشکلات متعددی مواجه باشیم؛ اما سوال اینجاست که آیا راهی برای خرید بازی های ایکس باکس به صورت مستقیم در ایران وجود دارد؟ اگر این سوال ذهن شما را هم به خود مشغول ساخته است، توصیه می‌کنیم که مطالعه این مطلب از رشته مطالب بلاگ جیب استور را از دست نداده و تا انتها همراه ما باشید.

معرفی گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس در اصل محصولی از کمپانی محبوب مایکروسافت بوده که امکان شارژ کردن حساب کاربری بدون نیاز به استفاده از کردیت کارت و حساب‌های بانکی بین‌المللی را فراهم می‌آورد. گیفت کارت‌ها همان طور که از نام آن‌ها پیداست در وهله اول محصولی برای هدیه دادن به افراد دیگر بودند؛ اما رفته رفته به دلیل راحتی استفاده و کاربرد بیشتر در حفظ حریم خصوصی، به یکی از شیوه‌های پرداخت هزینه کالا و خدمات ارزی بویژه در کشورهای تحریمی تبدیل شدند.

به بیان بهتر، در حال حاضر بهترین راه برای خرید بازی های ایکس باکس، استفاده از کد دیجیتال گیفت کارت است. لازم به ذکر است که گیفت کارت‌های ایکس باکس با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه شده و هر کاربری متناسب با بودجه خویش می‌تواند نسبت به خرید این گیفت کارت‌ها اقدام نماید. به عنوان مثال در مجموعه جیب استور، گیفت کارت‌های ایکس باکس از ۱ دلار شروع شده و تا ۱۰۰ دلار ادامه پیدا می‌کنند. اگر شما گیفت کارت ۶۰ دلاری را از این مجموعه خریداری کنید، در چنین حالتی پس از ردیم (Redeem) کد گیفت کارت، حساب شما ۶۰ دلار شارژ می‌گردد و آزادانه می‌توانید از این اعتبار برای خرید بازی‌های مورد علاقه خود استفاده کنید.

البته ناگفته نماند که به هنگام کارسازی کد گیفت کارت ایکس باکس در حساب خود، متناسب با ریجن گیفت کارت و اکانت، مبلغی از بالانس حساب مطابق تعرفه مالیات کشور ریجن اکانت کسر می‌گردد. بهترین ریجن با کمترین میزان مالیات دریافتی، ریجن آلاسکا است. البته بحث ریجن گیفت کارت صرفاً در  بحث میزان مالیات مهم نبوده بلکه شرط استفاده از گیفت کارت، هماهنگ بودن ریجن گیفت کارت خریداری شده با ریجن اکانت است؛ به طوری که شما نمی‌توانید با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس انگلیس، اکانت خود که دارای ریجن آمریکاست را شارژ کنید.

توجه: برای خرید گیفت کارت ارزان به سایت جیب استور مراجعه کنید.

آموزش ردیم کردن گیفت کارت و خرید بازی ایکس باکس

به طور کلی ردیم نمودن کد گیفت کارت‌ها کار چندان دشواری نبوده و گیفت کارت ایکس باکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای ردیم نمودن کد گیفت کارت بر روی کنسول کافیست کنترلر را برداشته و گزینه XBOX را انتخاب کنید. در این حالت منویی کشویی باز خواهد شد و در این منو باید بر روی گزینه Store کلیک نمائید.

در قدم بعدی منویی مجزا برای بخش Store باز خواهد شد که در این منو باید به دنبال گزینه Redeem باشید، این آیتم را انتخاب و سپس بر روی گزینه redeem a code کلیک کنید.

در کادر خالی کد ۲۵ رقمی گیفت کارت را بدون خط تیره وارد و در نهایت گزینه Next را انتخاب کنید تا اعتبار حسابتان افزایش پیدا کند و با استفاده از آن خریدهای خود را انجام دهید.

البته ناگفته نماند که استفاده از اعتبار گیفت کارت ایکس باکس صرفاً به خرید بازی منحصر نشده و از این اعتبار می‌توانید برای خرید محصولات دیگر موجود در فروشگاه XBOX نیز استفاده کنید. این محصولات و امکانات به شرح زیر هستند:

  • خرید گلد و اعتبار بازی‌ها
  • دسترسی به بخش EA
  • پیش‌خرید (Pre Order) بازی‌های ایکس باکس
  • خرید موزیک، فیلم و سایر آیتم‌های موجود

لازم به ذکر است که اعتبار گیفت کارت ایکس باکس خریداری شده تا زمان مصرف کل اعتبار باقی بوده و هیچ تاریخ انقضایی برای گیفت کارت‌های ایکس باکس در نظر گرفته نشده است. برای خرید بازی از طریق اعتبار اکانت نیز کافیست به بخش Store کنسول وارد شده و در کادر Search موجود در آن، نام بازی مدنظر خویش را وارد کنید. با بالا آمدن تصویر بازی بر روی آن کلیک نمایید و خرید خود را تکمیل کنید. با کلیک بر روی گزینه Buy اعتبار از حساب شما کسر شده و لینک دانلود بازی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

خرید گیفت کارت ایکس باکس در ایران

احتمالاً به هنگام مطالب فوق و مشاهده ارزش دلاری، یورویی و به طور کلی ارزی گیفت کارت‌های ایکس باکس این سوال ذهن‌تان را به خود مشغول ساخته است که با توجه به عدم دسترسی به کردیت کارت بین‌المللی در ایران، چگونه می‌توان هزینه چنین گیفت کارت‌هایی را پرداخت و آن‌ها را دریافت نمود؟ سوالی که کاملاً صحیح بوده و در ظاهر به گونه‌ای به نظر می‌رسد که کاربران ایرانی دراستفاده از این راهکار نیز به بن‌بست خورده‌اند! اما چنین تصوری اشتباه است. خوشبختانه چندین سال است که مجموعه‌های خدمات رسان ارزی معتبر، ارائه انواع گیفت کارت‌ها را به خدمات خویش اضافه کرده‌اند که یکی از آن‌ها مجموعه جیب استور است.

مجموعه جیب استور دارای بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی بوده و به هنگام خرید گیفت کارت ایکس باکس از این مجموعه، کارشناسان جیب استور به نمایندگی از شما هزینه دلاری گیفت کارت ایکس باکس را پرداخت کرده و به صورت کاملاً قانونی گیفت کارت ایکس را خریده و کد آن را در اختیار شما قرار می‌دهند. به طور خلاصه روند خرید گیفت کارت ایکس باکس از جیب استور به شرح زیر است:

  1. ایجاد حساب کاربری در وب‌سایت جیب استور
  2. انتخاب مبلغ و ریجن گیفت کارت (مثلا ۵۰ یورویی انگلیس)
  3. افزودن گیفت کارت مورد نظر به سبد خرید
  4. پرداخت معادل ریالی هزینه گیفت کارت و ثبت نهایی سفارش
  5. دریافت کد گیفت کارت به صورت آنی

مطلب پیشنهادی: کاربردهای گیفت کارت ایکس باکس

چرا جیب استور گزینه مناسبی برای خرید گیفت کارت ایکس باکس است؟

چرایی انتخاب مجموعه جیب استور در خرید گیفت کارت ایکس باکس بیش از هرچیزی به مزایایی گره خورده است که کاربران به هنگام خرید از آن بهره‌مند می‌شوند. این مزایا و نقاط قوت به شرح زیر هستند:

  • پشتیبانی حرفه‌ای: هر مجموعه معتبری برای آن که بتواند به شهرت خوبی در میان مشتریان دست پیدا کند، در قدم اول برطرف نمودن نیازهای مشتریان خویش را در اولویت قرار می‌دهد و این امر نشان از میزان اعتبار وی دارد. خوشبختانه مجموعه جیب استور نیز دارای تیم پشتیبانی قدرتمندی بوده که در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و برطرف کردن مشکلات شما هستند.
  • کارمزد حداقلی: این مجموعه در روزهای اولیه افتتاح خویش اعلام نمود که با هدف کاستن محدودیت‌های تحریمی قدم در این مسیر گذاشته است و به همین علت همواره تلاش نموده است تا کلیه خدمات ارائه شده خود را با کمترین کارمزد در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهد.
  • تحویل آنی سفارش: از آنجایی که این مجموعه به حساب‌های بین‌المللی دسترسی قانونی دارند، پس از ثبت نهایی سفارش بلافاصله گیفت کارت مورد نظر شما به طور رسمی و قانونی خریداری و کد آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در ساعات شلوغِ کاری نیز نهایتاً تا نیم ساعت گیفت کارت خود را تحویل خواهید گرفت.
  • تنوع ریجن: خوشبختانه این مجموعه از تمامی ریجن‌ها پشتیبانی می‌کند و به هنگام خرید گیفت کارت از مجموعه جیب استور نیازی به تغییر مداوم ریجن اکانت خویش نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید گیفت کارت‌های ایکس باکس را از ریجن عربستان و لهستان گرفته تا مکزیک، چک، ایالات متحده، انگلیس، اروپا و غیره خریداری کنید.

معتبرترین مرجع خرید گیفت کارت ایکس باکس در ایران

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، با توجه به شرایط سخت تحریمی و عدم دسترسی کاربران ایرانی به کردیت کارت‌های بین‌المللی، بهترین راه خرید بازی‌های ایکس باکس چیزی جز استفاده از گیفت کارت نخواهد بود. گیفت کارت‌های ارائه شده در ایران به صورت دیجیتالی بوده و حاوی یک کد ۲۵ رقمی است که با ردیم کردن آن در حساب خود به راحتی می‌توانید از بخش Store ایکس باکس نسبت به خرید بازی‌های مورد علاقه خویش اقدام کنید. اگر به دنبال آن هستید که هم به شکل ایمن و مطمئن و هم با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه گیفت کارت ایکس باکس را خریداری کنید، توصیه ما به شما استفاده از خدمات مجموعه جیب استور بوده که دارای چندین سال سابقه فعالیتی درخشان در این حوزه است. همین الان به وب‌سایت جیب استور سر بزنید تا صحت ادعای ما برای شما نیز اثبات گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *