نکات کلیدی در مورد جی پی اس

نکات کلیدی در مورد جی پی اس و ردیابی

جی پی اس و ردیابی

عملیات نظامی منجر به توسعه فناوری ردیابی جی پی اس شد. با این حال، فناوری به طور گسترده در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است و راه خود را به ابزارهای مدرن باز کرده است که به ما امکان می دهد از راحتی های امروزی لذت ببریم.

از آنجایی که دستگاه‌های ردیاب جی پی اس کارکنان مکان را ردیابی می‌کنند، مدیران می‌توانند کارکنانی را که به کمک نیاز دارند شناسایی کنند. وقتی می دانند کارمندشان کجاست، می توانند بهترین کمک را بفرستند. با این حال، ردیابی مکان‌ها با یک برنامه می‌تواند مزایای بسیار بیشتری نسبت به ایمنی داشته باشد.

ردیابی اطلاعات لازم را در اختیار کسب و کار قرار می دهد، خواه این کسب و کار از اشیاء با ارزش خود با مراقبت از آنها محافظت می کند یا نظارت بر وسایل نقلیه و رانندگانش. همچنین می تواند به ردیابی زمانی که تیم های خدمات صحرایی در جاده هستند کمک کند یا آنها را از ساعت کاری تا رسیدن به محل کار محدود کند.

کار جی پی اس در کیفیت محصولات خود مطمئن است! برای سفارش ردیاب خودرو با ما تماس بگیرید. شرکت کارجی پی اس برای مشاوره به شما در خرید انواع ردیاب ها مانند جی پی اس موتورسیکلت آماده است!

آیا پیگیری کارمندان شما قانونی است؟

آره. دادگاه‌ها طی سال‌ها به کارفرمایان اجازه داده‌اند که بر اموال خود نظارت کنند. این بدان معنی است که تقریباً تمام فعالیت های انجام شده در رایانه یا دستگاه تلفن همراه ممکن است توسط کارفرمای شما مشاهده شود.

ردیاب جی پی اس چگونه به نظر می رسد؟

یک ردیاب جی‌پی‌اس بی‌درنگ معمولاً از یک جعبه کوچک با تعدادی قطعات الکترونیکی درون آن تشکیل شده است. معمولاً قسمت بیرونی شامل یک آنتن یا یک چراغ LED است. سیستم الکتریکی خودرو یا سیستم باتری نیز توسط آنها استفاده می شود. یک ردیاب جی‌پی‌اس را می‌توان از قبل در تلفن‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های دیگر گنجاند.

آیا ردیابی موقعیت مکانی حریم خصوصی کارمندان را نقض می کند؟

توسعه سریع نرم افزار و دستگاه های ردیابی با قوانین حفظ حریم خصوصی ایالتی و فدرال مطابقت ندارد. جمع آوری، فروش یا استفاده از داده های موقعیت مکانی شخصی به طور خاص توسط قانون فدرال منع نشده است. با این حال، تمرکز اقدامات مهم اخیر بر ردیابی مکان بوده است.

کوچکترین دستگاه ردیاب موجود چیست؟

معمولا کوچکترین ردیاب های جی پی اس را ردیاب های مینی جی پی اس می نامند.

آیا ردیاب در داخل خانه کار می کند؟

پاسخ ساده – گاهی اوقات. اگرچه تراشه‌های ر حساس‌تر امروزی می‌توانند گهگاه سیگنال‌هایی را از ماهواره‌های کافی برای تعیین مکان در داخل ساختمان دریافت کنند، مکان‌هایی که به دست می‌آیند معمولاً به اندازه کافی دقیق نیستند که مفید باشند. سقف ها، دیوارها و سایر اشیاء سیگنال های ماهواره را در جهات مختلف ضعیف و پراکنده می کنند.

پورت OBD برای ردیابی جی پی اس چیست؟

OBD یا «تشخیص روی برد» به قابلیت‌های گزارش‌دهی خود عیب‌یابی خودرو اشاره دارد و نسخه‌ای از رایانه خودروی سواری است. پورت OBD خود چیزی است که این داده ها را از زیرسیستم های مختلف خودرو منتقل می کند.

چگونه فعال سازی حرکت برای ردیاب های جی پی اس کار می کند؟

فعال‌سازی حرکت برای ردیاب‌های جی‌پی‌اس با اطلاع‌رسانی به شما هنگام خروج یا ورود به یک منطقه از پیش تعیین‌شده یا زمانی که چیزی (مثل ماشین) شروع به حرکت می‌کند، کار می‌کند. دقت سیستم‌های GPS مدرن به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مکان‌ها را در فاصله چند فوتی مشخص کنند. 

geofence چیست و چگونه در ردیابی جی پی اس استفاده می شود؟

geofence یک مرز ساختگی است که یک سیستم ردیابی جی پی اس در اطراف یک مکان خاص ایجاد می کند. پس از ایجاد می‌توان از آن به‌عنوان یک رویداد یا ماشه هشدار استفاده کرد، یا می‌توان از آن برای محدود کردن زمانی که تیم‌های خدمات صحرایی می‌توانند ساعت خود را بررسی کرده و شروع به ردیابی زمان خود کنند، استفاده کرد.

آیا در ردیاب های جی پی اس سیم کارت وجود دارد؟

بله، برخی از ردیاب های جی پی اس هستند که دارای سیم کارت هستند. هنگام استفاده از ردیاب با سیم کارت، ردیاب شما می تواند به صورت بی سیم با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کند و اطلاعات موقعیت مکانی را در زمان واقعی به پلت فرم ردیابی منتقل کند.

ویژگی هایی که باید در یک ردیاب جی پی اس قابل اطمینان جستجو کنید

در حالی که به نظر می رسد ردیاب های وسایل نقلیه دارای مکانیک ساده هستند، همه یکسان ساخته نمی شوند. انواع مختلف ردیاب ها در اهداف مختلفی تخصص دارند. برای یافتن مطمئن ترین راه حل ردیاب باید به دنبال چه ویژگی هایی باشید؟

۱. ردیابی در زمان واقعی

بسیاری از دستگاه های ردیابی GPS از سیستم ردیابی غیرفعال استفاده می کنند.

این بدان معنی است که ردیاب داده ها را در یک واحد گیرنده ذخیره می کند و تا زمانی که اطلاعات ذخیره شده در واحد مذکور را به صورت دستی دانلود نکنید، در دسترس نیست.

بنابراین بهترین انتخاب برای نظارت بر خودرو نیست.

با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است با تنظیم یک ردیاب GPS قابل اعتماد با ویژگی جامع ردیابی بلادرنگ، انتخاب های خود را محدود کنید.

۲.طراحی و قابلیت استفاده

در مورد قابلیت استفاده، یک ردیاب به ویژگی ردیابی آن محدود نمی شود، بلکه باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشد که استفاده و پنهان کردن آن را آسان می کند.

ویژگی های ایده آلی که ردیاب شما باید داشته باشد به شرح زیر است:

  • عمر طولانی باتری – شما نمی خواهید در اواسط حمل و نقل، اتصال به ردیاب خود را از دست بدهید، به خصوص اگر به طور اتفاقی راه خود را به دست دزدان خودرو پیدا کند. به همین دلیل ایده آل است که ردیاب هایی با عمر باتری انتخاب کنید که حداقل یک ماه دوام داشته باشد، حتی زمانی که در فواصل به روز رسانی کوتاه تنظیم شده است.
  • دوام سخت افزار – ردیاب که به راحتی می تواند شکسته شود، هدف خود را از دست می دهد. بنابراین مانند هر ابزار فنی دیگری، انتخاب ردیاب‌های GPS که برای مقاومت در برابر سوء استفاده ساخته شده‌اند، مهم است.
نکات کلیدی در مورد ردیاب

۳.توانایی های نظارتی

ردیاب‌های جی‌پی‌اس با ردیابی بی‌درنگ به شما امکان می‌دهند در بالای مکان خودرو خود بمانید، اما همه داده‌ها کجا می‌روند؟یک دستگاه ردیابی با قابلیت نظارت به جای محدود شدن به رایانه شما، قابلیت استفاده شما را به رایانه شخصی، تلفن های همراه، تبلت ها و سایر ابزارها گسترش می دهد.مهمتر از همه، توانایی‌های نظارتی مختلف می‌تواند عملکرد ردیاب را به‌ویژه در زمینه‌های زیر به بالاترین حد برساند:

  • ردیابی در هر دستگاه : به راحتی با ردیاب خود متصل شوید و از جنبه های گسترده آن از حصار جغرافیایی، تاریخچه مسیریابی و سیستم های هشدار گرفته تا گزارش های استفاده از آن با قابلیت ردیابی وب استفاده کنید. شما باید بتوانید ردیاب خود را روی تلفن، رایانه یا تبلت خود نظارت کنید.
  • ایجاد مرزها : استفاده از ردیاب خود برای ایجاد یک مرز در اطراف یک منطقه خاص و سپس اطلاع دادن به شما در صورت ورود یا خروج آن یک ویژگی ردیابی ضروری است.
  • هشدارها و اعلان‌های فوری : اگر هشدارهای به‌موقع ارسال شده به دستگاه‌هایی را که واقعاً استفاده می‌کنید، دریافت نکنید، هیچ فایده‌ای برای تعیین مرز ندارد. ردیاب‌ای که فقط هشدارهای ایمیلی دارد چندان مفید نیست زیرا باید در اسرع وقت بدانید که آیا وسیله نقلیه شما از مرز خاصی خارج شده است یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *