حتما با دیجی کالا بهعنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین آشنا هستید. دیجی کالا با طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی خود، این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته که خرید آسانتری را تجربه کنند. این اپ فروشگاهی مزایای زیادی برای کاربران دارد. در عصری که فروشگاههای آنلاین، رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، وجود یک اپلیکیشن کاربردی با قابلیتهای کلیدی و رابط کاربری آسان مانند اپلیکیشن دیجی کالا، نقش مهمی در افزایش فروش و جلب رضایت مشتری دارد. آنچه در این بین موردتوجه قرار میگیرد، هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا است که براساس فاکتورهای مختلفی تعیین میشود. با ما همراه باشید تا راجعبه هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا و عوامل موثر بر آن صحبت کنیم.
مفهوم هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا
اپ فروشگاهی دیجی کالا با ویژگیهای کلیدی خود، تجربه یک خرید لذتبخش را برای شما به ارمغان میآورد. نصب بالای این اپ روی گوشیهای هوشمند و تعداد بالای کاربر فعال آن نشان میدهد که این اپلیکیشن بهخوبی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما میتوانید از طریق این آپ به دنیایی از محصولات مختلف دسترسی پیدا کنید و در کمترین زمان ممکن، خرید آنلاین خود را انجام دهید. از ویژگیهای کاربری این پلتفرم میتوان به امکان پیگیری سفارشات، تخفیفهای شگفتانگیز، رابط کاربری ساده و زیبا، معرفی کامل محصولات، دسترسی به بخش نظرات و نقد و بررسی، امکان خرید آسان، امنیت پرداخت و قابلیت رسپانسیو بودن آپ و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.
باتوجهبه اینکه میتوان به پلتفرم فروش دیجی کالا یا آپهای مشابه آن ویژگیهای مختلفی را افزود، طبیعتا هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا نیز براساس هر ویژگی خاص آن مشخص میشود. از عوامل موثر بر هزینه طراحی این اپلیکیشن میتوان به مواردی از قبیل نوع آپ، تعداد قابلیتهای کاربردی، نوع رابط کاربری، تجربه تیم طراحی در کیفیت ساخت آپ و به دنبال آن، جلب رضایت مشتری اشاره کرد. میزان رضایتمندی مشتریان دیجی کالا از این پلتفرم درواقع، میزان موفقیت آن را نشان میدهد؛ درنتیجه هزینهای که برای طراحی و ساخت آن صرف میشود، بازگشتپذیر خواهد بود.
عوامل موثر بر هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا
هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا براساس قابلیتهای کلیدی آن مشخص میشود. هرچه امکانات این پلتفرم بیشتر باشد و خدمات بهینهسازی بیشتری روی آن انجام شود، هزینه ساخت آن نیز افزایش مییابد. این موضوع درمورد ساخت اپهای فروشگاهی مانند دیجی کالا هم صدق میدهد. عوامل موثر بر این هزینه را میتوان در چند مورد بررسی کرد که در ادامه، به شرح آنها میپردازیم.
نوع اپلیکیشن
شما میتوانید برای فروشگاه آنلاین خود یک وب اپلیکیشن یا اپ موبایل داشته باشید. تفاوت این دو نوع پلتفرم در نحوه دسترسی به آن است. ورود به اپلیکیشن موبایل از طریق آیکون آن در تلفن همراه انجام میشود، اما دسترسی به وب اپلیکیشن از طریق مرورگر وب در دستگاههای مختلف امکانپذیر است. باتوجهبه اینکه قابلیتهای این دو نوع پلتفرم با یکدیگر متفاوت است، هزینه طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا نیز متفاوت خواهد بود.
تعداد قابلیتهای موردنیاز
هرچه امکانات و قابلیتهای اپلیکیشن شما بیشتر باشد، خدمات فروش شما نیز شفافتر شده و مشتریان با اطمینان بیشتری به خرید میپردازند. هر قابلیت خاصی که به پلتفرم شما افزوده میشود، نیازمند خدمات بهینهسازی است که به تخصص و صرف زمان نیاز دارد. طبیعی است که هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا یا هزینه طراحی اپلیکیشنهای مشابه آن که قابلیتهای کاربردی زیادی دارند، بیشتر میشود، اما این هزینه در فضای رقابتی بین فروشگاههای آنلاین، یک سرمایهگذاری بلندمدت محسوب میشود.
پیچیدگی رابط کاربری
یکی از فاکتورهای موثر بر هزینه طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا نوع رابط کاربری آن است. اگر جلوه بصری و جنبههای ظاهری اپلیکیشن برای ایجاد تعامل بهتر کاربر با محیط پلتفرم بهدرستی بهینهسازی شود، مشتریان بیشتری به استفاده از این اپ روی میآورند. راهکارهای کاهش پیچیدگی رابط کاربری توسط طراح پلتفرم ارائه میشود و هرچه این پیچیدگی کمتر باشد، استفاده از اپلیکیشن آسانتر خواهد شد.
نیاز به امنیت و یکپارچگی با سرورها
برای اینکه بتوانید یک تجربه روان و بینقص در استفاده از اپلیکیشن را برای مشتریان خود فراهم کنید، باید به یکپارچگی اپلیکیشن با سرورها توجه داشته باشید. منظور از این یکپارچگی درواقع ساخت یک پلتفرم جامع و بدون نقص برای بهبود تجربه کاربری است. اپلیکیشن شما باید به گواهینامههای امنیتی و درگاههای پرداخت ایمن مجهز باشد که در هزینه طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا تاثیرگذار است.
تیم طراحی و تجربه تیم
درصورتیکه از خدمات یک تیم حرفهای برای برونسپاری طراحی اپ فروشگاهی استفاده کنید، در جلب رضایت مشتری و تبدیل مشتریان بالفعل به مشتری بالقوه موفقتر خواهید بود. اگرچه ممکن است در این صورت، هزینههای شما کمی افزایش پیدا کند، اما این هزینه کاملا بازگشتپذیر است.
مقایسه هزینههای طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا
برای اینکه بتوانید پلتفرم فروشگاهی موفقی داشته باشید، باید قبل از هرچیزی، به نیازهای کسبوکار خود توجه کنید. ازآنجاکه کسبوکارهای فروش، خدمات و محصولات متفاوتی برای عرضه دارند، به قابلیتهای کلیدی مختلفی هم در طراحی اپلیکیشن خود نیاز دارند. به این ترتیب، هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا یا اپهای مشابه آن با یکدیگر متفاوت خواهد بود. هزینه طراحی اپلیکیشن در تهران بهدلیل گستردگی بیشتر کسبوکارهای فروش با مزایای رقابتی محاسبه میشود. اگر قصد ساخت اپلیکیشنی مانند دیجی کالا را دارید، میتوانید با بهترین شرکت ساخت اپلیکیشن در تهران آشنا شوید و از خدمات آن استفاده کنید.
جمعبندی
در این مطلب، راجعبه هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا و اپهای مشابه آن صحبت کردیم. اپ فروشگاهی دیجی کالا یک اپلیکیشن قدرتمند است که کاربران فعال بسیاری دارد. این اپلیکیشن بهواسطه ویژگیهای کاربردی خود مشتریان زیادی را جذب کردهاست. برای اینکه شما بتوانید یک اپلیکیشن شبیه اپ دیجی کالا داشته باشید، باید براساس نیاز کسبوکار خود، قابلیتهای مختلفی را در این پلتفرم بهینهسازی کنید. این خدمات بهصورت برونسپاری توسط شرکتهای طراح انجام میشود. برای اینکه در هزینه ساخت اپلیکیشن خود صرفهجویی کنید، توصیه میکنیم با بهترین شرکت ساخت اپلیکیشن در تهران آشنا شوید.
توجه! این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده نگارش شده است.
آی تی جو مسئولیتی در قبال صحت و سقم محتوای تبلیغاتی ندارد.