گوشی تاشوی سه لای هواوی

هواوی گوشی تاشوی سه لای خود را هفته آینده معرفی می‌کند

هواوی هفته آینده قصد دارد اولین گوشی تاشوی سه قسمتی و دو لولای خود با صفحه نمایش ۱۰ اینچی را معرفی کند.

این شرکت اخیرا رویدادی را برای تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) اعلام کرده است که در آن اولین گوشی هوشمند سه تایی جهان را رونمایی خواهد کرد. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی است.

گوشی های تاشوی هوشمند دو قسمتی مانند یک کتاب هستند و امکان داشتن یک جایگزین برای تبلت‌ها را فراهم می‌کنند که به راحتی از وسط تا می شود و در جیب شما جا می گیرد.

با این حال، این دستگاه‌ها اغلب دارای صفحاتی هستند که برای در نظر گرفتن آنها به عنوان تبلت واقعی بسیار کوچک به شمار می‌آید. اینجاست که مفهوم گوشی هوشمند سه قسمتی و دارای دو لولا وارد می‌شود و صفحه‌نمایش بزرگتری را ارائه می‌دهد و همچنان به راحتی جمع و جور و تا می‌شود. اگرچه در طول سال‌ها موارد زیادی از این نوع گوشی نشان داده شده است، اما هنوز هیچ شرکتی دستگاه سه تایی را به بازار عرضه نکرده است.

با این حال هواوی رسماً اعلام کرده است کهس در رویداد ۱۰ سپتامبر خود سخت افزار جدیدی را معرفی خواهد کرد. در حالی که تیزر منتشر شده از سوی هواوی جزئیات زیادی را فاش نمی‌کند، این شرکت قبلاً عرضه این دستگاه سه تایی را در ماه سپتامبر تأیید کرده است.

تصاویر افشا شده طراحی آن را نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش بزرگی را هنگام باز شدن کامل نشان می‌دهد. کارشناسان می‌گویند که طبق این تصاویر، این دستگاه هنگام باز شدن دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی خواهد بود.

احتمالاً در ابتدا، این دستگاه فقط در چین در دسترس خواهد بود، اما در نهایت ممکن است در بازار جهانی عرضه شود. البته باید توجه داشت به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه هواوی، همچنان به برنامه‌های گوگل دسترسی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *