گوگل در اندروید ۱۵، تعریف «شارژ سریع» را تغییر می‌دهد

گوگل در اندروید ۱۵، تعریف «شارژ سریع» را تغییر می‌دهد

در دنیای گوشی‌های هوشمند، شرکت‌ها دائماً در حال رقابت برای پیشی گرفتن از یکدیگر هستند و سرعت شارژ نیز به میدان نبردی داغ تبدیل شده است. به طوری که برخی از گوشی‌ها اکنون می‌توانند تا ۲۴۰ وات شارژ شوند! اما چگونه بفهمید که شارژر شما واقعاً سریع است؟ مشکل اینجاست که اندروید هر شارژری بالاتر از ۷/۵ وات را به عنوان «سریع» برچسب‌گذاری می‌کند که این روزها بسیار پایین است.

خوشبختانه، اندروید ۱۵ در حال بازنگری این سیستم است. این به‌روزرسانی، آستانه «سریع» را به عدد واقع‌بینانه‌تر ۲۰ وات افزایش می‌دهد. این بدان معناست که تصویری واضح‌تر از سرعت شارژ شدن گوشی خود به دست خواهید آورد. در حال حاضر، اندروید حتی با یک شارژر کند ۷/۵ واتی می‌گوید که «به سرعت در حال شارژ شدن است» که واقعاً‌ گمراه‌کننده است.

در اینجا نحوه عملکرد فعلی این سیستم آمده است: هر چیزی کمتر از ۵ وات باشد کند محسوب می‌شود، ۵ وات تا ۷/۵ وات معمولی و بالاتر از ۷/۵ وات سریع در نظر گرفته می‌شود. سیستم جدید احتمالاً همان ایده اولیه را حفظ می‌کند، اما تعریف «سریع» را از ۲۰ وات تنظیم می‌کند.

اگرچه این ممکن است یک تغییر کوچک به نظر برسد، اما مهم است. این به کاربران اندروید مخصوصاً کسانی که اطلاعات زیادی از مفاهیم الکتریکی نظیر توان شارژر ندارند، درک بهتری از قابلیت‌های شارژ گوشی خود می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا شارژر مناسب را برای گوشی خود انتخاب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *