وای فای و گوشی های آیفون

مدل‌های آیفون ۱۶ پرو احتمالاً از استاندارد وای‌فای ۷ استفاده خواهند کرد

شایعه شده است که احتمالاً مدل‌های آینده آیفون ۱۶ پرو اولین آیفون‌هایی خواهند بود که از فناوری پیشرفته وای‌فای ۷ بهره می‌برند. این به معنای سرعت فوق‌العاده بیشتر، پخش روان‌تر و تأخیر کمتر برای کسانی است که مدل‌های پرو را انتخاب می‌کنند.

وای‌فای ۷ یک فناوری تحول‌آفرین است و سرعت دانلود بیش از ۴۰ گیگابیت بر ثانیه را امکان‌پذیر می‌کند. این میزان سرعت چهار برابر سریع‌تر از استاندارد فعلی وای‌فای ۶E است که در آیفون ۱۵ پرو یافت می‌شود. همچنین با وای‌فای ۷ با قابلیت اتصال همزمان به چندین باند وای‌فای، می‌توانید انتظار اتصال پایدارتر و قابل اعتمادتری حتی در مناطق شلوغ داشته باشید.

اتخاذ آخرین استاندارد Wi-Fi یک تصمیم عالی است زیرا به معنای جهش قابل توجهی در سرعت اتصال بی‌سیم برای کاربران باشد. به علاوه، وای‌فای ۷ می تواند به طور بالقوه بر هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، کاهش تأخیر می‌تواند تجربه برنامه‌هایی مانند دستیارهای صوتی را که به شدت به سرعت متکی هستند، بهبود بخشد.

اگرچه هنوز احتمال دارد که مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ از وای‌فای ۶E استفاده کنند، اما واضح است که اپل مرزهای فناوری خود را با خط تولید پرو خود جابجا می‌کند و برای کاهش قیمت معمولاً در مدل‌های پایه آیفون آخرین فناوری را مشاهده نکرده‌ایم.

با این حال همچنان باید منتظر عرضه رسمی آیفون ۱۶ در پاییز باشیم تا ببینیم آیا این شایعات به واقعیت تبدیل می‌شوند یا نه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *