میکروفون گرین لاین

با زیر ۲ میلیون تومان صاحب میکروفون های گرین لاین شوید!!!

گرین لاین یکی از بهترین برندهای لوازم جانبی گوشی موبایله که توی تولید محصولات خودش از تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌کنه و همین موضوع باعث شده تا با کیفیت خیلی بالاتری توی تولیدات اون روبه‌رو باشیم. این تولید کننده تقریبا یه برند نوظهوره و از سال ۲۰۱۹ کار خودش رو شروع کرده و شاید به خاطر همینه که قیمت محصولاتش نسبت به بقیه نمونه‌های معروف بازار ارزون‌تره. برند گرین لاین تولید انواع ساعت هوشمند، شارژر، هولدر، کابل، هاب و خیلی چیزای دیگه رو انجام می‌ده و تمرکزشون روی کیفیت و طول عمر بالای اون‌هاست. اما بین همه این‌ها مدل‌های میکروفن گرین لیون خیلی سروصدا کردن و می‌شه گفت این کمپانی رو با همین تولیدات می‌شناسن. توی این مطلب می‌خوایم یه سری محصول از این برند رو بهتون معرفی کنیم که می‌تونین با یه هزینه خیلی کم اون‌ها رو بخرین و ازشون توی موقعیت‌های مختلف استفاده کنین.

معرفی میکروفون‌های ارزان اما با کیفیت گرین لاین

تنوع بالای مدل‌های میکروفون گرین لاین باعث شده تا هر کاربری بتونه اون محصولی رو که می‌خواد انتخاب کنه. بین مدل‌های مختلفی که این تولید کننده وارد بازار کرده بعضی‌هاشون پرطرفدارتر هستن و کاربرها نسبت به عملکردشون واقعا راضی بودن. ما هم سعی کردیم از بین این محصول‌ها اون‌هایی رو انتخاب کنیم که بهترن و می‌شه روشون به عنوان یه سری محصول کاربردی حساب کرد:

میکروفون وایرلس گرین لاین مدل GNWIRTYCBK رابط Type-C

اگه قصد خرید میکروفون گرین لاین رو دارین، مدل GNWIRTYCBK اولین پیشنهادیه که براتون داریم. این محصول یکی از بهترین‌های برند گیرین لیون هست و طراحی کوچیک و سبکی داره. ارتباط برای استفاده ازش به شکل بی سیم هست، یعنی باید فرستنده اون رو که رابط تایپ سی داره به دستگاه مورد نظرتون وصل کنین. بعد از این کار هم گیرنده و فرستنده به هم وصل می‌شن و بدون مانع حتی توی فاصله ۲۰ تا ۳۰ متر هم می‌تونن براتون کار کنن. میکروفن گرین لاین GNWIRTYCBK رو می‌تونین برای مصاحبه، کلاس‌های آنلاین، تولید محتوا و ضبط پادکست استفاده کنین.

میکروفون گرین لاین یقه ای بی سیم مدل GN2IN1DDMLTBK 2in1 رابط LIGHITNING

گیرین لیون میکروفون‌های یقه‌ای رو هم تولید کرده و نمونه اون GN2IN1DDMLTBK 2in1 هست. این مدل میکروفن گرین لاین لایتنینگ هست و بنابراین مخصوص کاربرهای اپله. وزنی که برای اون در نظر گرفته شده ۳۸ گرم برای باکس شارژ، ۶ گرم برای گیرنده و ۷ گرم برای میکروفونه. ارتباط گیرنده و فرستنده بدون سیم هست و فقط کافیه که فرستنده رو با رابط لایتنینگی که داره به گوشی، آیپد یا دستگاه‌های دیگه وصل کنین. بعد از برقراری ارتباط هم می‌تونین بین ۲۰ تا ۳۰ متر هم اون‌ها رو جدا کنین و هیچ قطعی یا افت کیفیتی رو مشاهده نکنین.

میکروفون گرین لاین لایتنینگ GN2IN1DDMLTBK یه نشونگر LED هم داره و ازش توی مصاحبه، کلاس‌های آنلاین، تولید محتوا و ضبط پادکست استفاده می‌شه. یه کابل هم با رابط Type-C برای شارژ اون در نظر گرفته شده که به کیسش وصل می‌شه.

میکروفون گرین لاین

میکروفون یقه ای بی سیم گرین لاین مدل ۳in1

میکروفن گرین لاین ۳ در ۱ هم یه محصول کاربردیه دیگه هست که برای مصاحبه، کلاس‌های آنلاین، تولید محتوا، ضبط پادکست و کارهای این مدلی می‌تونین ازش استفاده کنین. این میکروفن گرین لاین دو کاربره به راحتی با گیره‌ای که داره به لباستون می‌چسبه و بعدش با کیفیت خیلی خوبی صدا رو دریافت، ضبط و پخش می‌کنه. با خرید میکروفن گرین لاین دوتا فرستنده کوچیک با وزن ۸ گرم و یه گیرنده با وزن ۴ گرم رو دریافت می‌کنین. روی هر کدوم از میکروفون‌ها یه دکمه هست که می‌شه باهاش چراغ رو خاموش و روشن کنین. برای اینکه بتونین از میکروفون استفاده کنین باید باتری که داره رو شارژ کنین. این باتری ۶۰ میلی‌آمپر ظرفیت داره و بعد از فول شارژ شدن تقریبا ۵ تا ۶ ساعت طول می‌کشه تا باتریش خالی بشه. قیمت میکروفن گرین لاین نسبت به دو مدل قبلی ارزون‌تره و برای کسایی که دنبال خرید میکروفون گرین لاین با ارزون‌ترین قیمت هستن، انتخاب خیلی بهتریه.

میکروفون یقه ای بی سیم گرین لاین مدل GNSOLOWMICBK SOLO 3in1

میکروفون یقه ای گرین لاین بعدی با مدل GNSOLOWMICBK SOLO به بازار معرفی شده. این محصول ابعاد کوچیکی داره و با وجود ارتباط بی سیم خودش توی فاصله ۲۰ تا ۳۰ متری هم به خوبی عمل می‌کنه. فرکانس پاسخ‌گویی توی این میکروفون بی سیم گرین لاین بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز بوده و حساسیت اون هم تقریبا ۴۲ دسی‌بل در نظر گرفته شده. داخل این میکروفون یه باتری ۶۰ میلی‌آمپری هست که بعد از شارژ کامل بین ۵ تا ۶ ساعت می‌تونین ازش استفاده کنین. این مدل از میکروفون گرین لیون با تمام گوشی‌های هوشمند، لپتاپ و کامپیوترهای خونگی سازگاره.

میکروفون بی سیم گرین یقه ای مدل GN2IN1DDMTCBK 2in1 رابط Type-C

میکروفن یقه ای گرین لاین GN2IN1DDMTCBK 2in1 از نوع بی سیم هست و با فرکانس پاسخگویی بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز به خوبی می‌تونه کم‌ترین و بیشترین صداها رو دریافت، ارسال و ضبط کنه. این محصول همچنین یه کلید داره که می‌تونین اون رو خاموش و روشن کنین و یه باتری با ظرفیت ۶۰۰ میلی‌آمپر هم توی اون قرار گرفته. موقعی که میکروفن بی سیم گرین لاین GN2IN1DDMTCBK رو کامل شارژ کنین می‌تونین تا ۵ ساعت ازش استفاده کنین. فقط کافیه که اون رو به گوشی‌های هوشمند، لپتاپ یا کامپیوترهای خونگی خودتون وصل کنین و قسمت مربوط به گیرنده رو به یقه لباستون که نزدیک دهانتون هست، متصل کنین.

خرید میکروفن وایرلس گرین لاین از صدااستور

میکروفون green lion

قیمت میکروفون گرین لاین خیلی متفاوته اما مدل‌هایی که اینجا معرفی کردیم مثل میکروفون گرین لاین دو کاربره یا انواع میکروفن بی سیم گرین مخصوص گوشی‌های اندروید و اپل جزو ارزون‌ترین‌ تولیدات این برند بودن. گرین لیون سعی کرده جوری تولیدات خودش رو به بازار ارائه بده که همه نیازها پوشش داده بشن و در عین حال کیفیت صدای دریافتی و خروجی نهایی از اون هم به بهترین شکل ممکن باشه. شما می‌تونین محصول‌های این برند رو با تنوع خیلی بالایی توی صدااستور پیدا کنین و در نهایت با در نظر گرفتن مشخصات و ویژگی‌هایی که توی صفحه مخصوص هر کدوم قرار داده شده یه انتخاب ایده‌آل رو داشته باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *