طبق گزارشها در ساعات اخیر برخی از سیمکارتهای شاتل موبایل در تعدادی از نقاط کشور با مشکل مواجه شده و به درستی آنتن نمیدهند.
شاتل موبایل طی بیانیهای کوتاه اعلام کرده که به دلیل یک نقص فنی در شبکه، برخی از کاربران سیمکارتهای شاتل موبایل در برخی مناطق با اختلالاتی در سرویس خود روبرو شدهاند:
شاتل موبایلی عزیز
به علت بروز اختلال فنی در شبکه شاتل موبایل، برخی مشترکین سیمکارتهای شاتل موبایل در برخی مناطق با اختلال در سرویس مواجه شدهاند. همکاران ما در حال رفع مشکل پیش آمده هستند.
بابت وقوع این اختلال فنی پوزش میطلبیم.
در همین راستا، آرش کریمبیگی، مدیرعامل شاتل موبایل، امروز در پستی که در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است، به مشکل فنی در بخش مرکزی شبکه اشاره کرده و تأکید کرده که تیم فنی در حال تلاش برای حل این مشکل هستند:
«با توجه به بروز یک نقص فنی در هسته شبکه (Core Network) شاتل موبایل، متاسفانه برخی از مشترکین ما با اختلالاتی در استفاده از سیمکارتهای خود مواجه هستند. تیم فنی ما بهصورت جدی در حال پیگیری و رفع مشکل هستند.»
او دقایقی بعد ضمن عذرخواهی مجدد اعلام کرد در صورتی که کاربران همچنان با اختلال مواجه هستند گوشی خود را یک بار خاموش و روشن کنند و در صورت عدم رفع مشکل با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.