معرفی ۸ اپلیکیشن آموزش کامل هک — به همراه منابع آموزشی


شاید با دیدن موضوع اپلیکیشن آموزش کامل هک فکر کنید ما دنبال شیطنت هستیم و ذهنیتی منفی در شما ایجاد شود. ولی این‌طور نیست، رسالت ما ایجاب می‌کند که در هر زمینه و موضوعی که مردم به آن نیاز دارند اطلاع‌رسانی کنیم. استفاده از اپلیکیشن آموزش کامل هک در برخی موارد، بسیار لازم و ضروری هم هست به شکلی که نبود آن می‌تواند صدمات و خسارات زیادی وارد کند. در بسیاری از موارد افراد بدون داشتن اطلاعات کافی در زمینه اپلیکیشن‌های هک، آن‌ها را در سیستم خود نصب می‌کنند و آسیبی جدی و جبران‌ناپذیر به دستگاهشان وارد می‌سازند. در این پست قرار است، بعد از برخی توضیحات به معرفی ۸ اپلیکیشن آموزش کامل هک بپردازیم.

اپلیکیشن اموزش کامل هک

مقدمه اپلیکیشن اموزش کامل هک

هر چه علم کامپیوتر پیشرفته‌تر و گسترده‌تر می‌شود به همان اندازه هکرها هم قوی‌تر و سرسخت‌تر می‌شوند. امروزه دیگر مثل سابق هکر شدن نیاز به دانش وسیع برنامه‌نویسی ندارد. اپلیکیشن‌هایی طراحی و ساخته شده‌اند که کار هک را بسیار آسان می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی با صرف چندین ساعت وقت و استفاده از اپلیکیشن آموزش کامل هک در طی چند ماه به یک هکر ماهر تبدیل شوید.

دانستن روش‌های هک دلیل بر این نیست که به سیستم‌های دیگران تجاوز کنیم بلکه با یادگیری روش‌ها می‌توانیم راه‌های نفوذ به سیتممان را ببندیم و باعث افزایش امنیت آن شویم. درست مثل اینکه از شگردهای سرقت از کیف پولمان در خیابان اطلاع داشته باشیم و از آن در برابر سارقان محافظت کنیم. اگر با روش‌های مقابله با هک آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌شود حتماً آموزش “روش‌های مقابله با هک” را از فرادرس تهیه نمایید. برای دریافت روی لینک زیر کلیک نمایید.

در حال حاضر در گوشی اکثر ما انواع برنامه‌ها مثل نرم‌افزارهای حساب‌های بانکی، ارزی، بورسی، اطلاعات شخصی، عکس‌ها، فایل‌ها، فیلم‌ها، پیام‌ها، ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که تنها راه حفاظت از آن‌ها شناخت راه‌های تجاوز به آن‌ها و بستن این راه‌هاست. آشنایی با هر اپلیکیشن آموزش کامل هک در بالا بردن سطح آگاهی شما و در نهایت ایجاد امنیت در سیستمتان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

اپلیکیشن اموزش کامل هک

هک چیست؟

در حالت کلی هک یعنی بدون اجازه گرفتن از فردی وارد سیستم او شویم، چه سیستم کامپیوتر، چه گوشی و چه هر حساب کاربری و ایمیل دیگر. بر همین اساس دو نوع هم هکر داریم، هکرهای مخرب که بیشتر معرف حضور شما هستند و هکرهای مجاز و اخلاقی که در پشت صحنه فعالیت دارند و کمتر از آنها حرفی به میان آورده می‌شود. هکرهای قانونی کارشناسان و مهندسان کامپیوتر و شبکه هستند که در حوزه امنیت سیستم‌ها فعالیت دارند و برای مقابله و پیشگیری از نفوذ هکرهای مخرب، عملیات هک را انجام می‌دهند. در بسیاری از کشورها برای حفظ امنیت ملی برنامه‌های وسیعی از هک توسط دولت صورت می‌گیرد. در ادامه بحث به معرفی چند مورد اپلیکیشن آموزش کامل هک می‌پردازیم.

انواع هک

اپلیکیشن‌های هک هر کدام برای خود روش و مبنایی دارند و وابسته به نوع روشی که برای هک در پیش می‌گیرند، عملیات هک را انجام می‌دهند. بر این اساس انواع هک عبارت‌اند از:

  1. هک کردن وب سایت
  2. هک کردن شبکه
  3. هک کردن رمز عبور و پسورد
  4. هک کردن ایمیل
  5. هک کردن کامپیوترها
  6. هک کردن Ethical

معرفی ۸ اپلیکیشن آموزش کامل هک

رایج‌ترین، فراوان‌ترین و در دسترس‌ترین دستگاه‌ها برای هک کردن، گوشی‌های تلفن همراه هستند و به تبع آن اکثر اپلیکیشن‌های هک هم تحت اندروید و برای گوشی‌های همراه طراحی و ساخته شده‌اند. گوشی‌های موبایل به علت اتصال مداوم به اینترنت و شبکه، وجود شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی بیشتر در معرض تجاوز و هک شدن هستند. در این پست برای شما دوستان عزیز ۸ اپلیکیشن آموزش کامل هک در نظر گرفته‌ایم که در ادامه به معرفی هر کدام همراه با قابلیت‌هایشان می‌پردازیم.

اپلیکیشن هک Mi Control Center

اولین مورد از موارد اپلیکیشن آموزش کامل هک و یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، اپلیکیشن Mi Control Center می‌باشد. این اپلیکیشن تلفن همراه شما را به یک دستگاه کنترل از راه دور تبدیل می‌کند که می‌توانید به وسیله آن گوشی دیگران را تحت کنترل خود در بیاورید، همین امر این برنامه را برای دوستداران هک بسیار مهیج کرده است.

اپلیکیشن اموزش کامل هک

این برنامه یک مرکز کنترل قدرتمند دارد که قابلیت‌های فراوانی را فراهم می‌کند، برخی از این قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

  • دسترسی سریع به دوربین، میکروفن و گرفتن عکس و فیلم
  • امکان ردیابی به صورت GPS و تشخیص موقعیت فرد
  • دسترسی سریع به ساعت، تقویم و مخاطبان
  • امکان ردیابی مکالمات و شنود آنها
  • امکان دسترسی به اطلاعات شبکه‌های اجتماعی
  • دسترسی سریع به تنظیمات گوشی و برنامه‌ها
  • امکان دسترسی به پیام‌ها و امکان ارسال پیام
  • امکان دسترسی به اطلاعات حافظه و گالری

اپلیکیشن آموزش هک NMAP

دومین مورد از اپلیکیشن‌های آموزش هک، اپلیکیشن NMAP می‌باشد. NMAP این امکان را به وجود می‌آورد که در شبکه‌های کامپیوتری و پورت‌ها کاوش کنیم و اطلاعاتی کامل در مورد نوع نرم‌افزارهای به کار رفته، میزبان‌ها، سرویس‌ها و سیستم عامل‌های مورد استفاده همراه با ورژن آن‌ها به دست بیاوریم. همه این ویژگی‌ها از وجود اسکریپت‌های قابل توسعه نشأت می‌گیرد که منجر به ارائه سرویس‌های تشخیص آسیب‌پذیری پیشرفته می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی NMAP که باعث بالا رفتن میزان محبوبیت و طرفداران آن می‌شود این است که می‌تواند خود را با شرایط شبکه مثل ازدحام و تأخیر در طول کاوش سازگار کند.

اپلیکیشن اموزش کامل هک

اپلیکیشن هک Droidsheep

DroidSheep یک برنامه تحت اندروید و open-source است. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که جلسات مرورگر وب محافظت نشده را با استفاده از WiFi رهگیری کرده، شبکه‌های WiFi را هک کرده و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید. نکته قابل توجه این برنامه این است که برای استفاده از DroidSheep باید دستگاه خود را روت کنید. همین قابلیت باعث شده تا بتواند اطلاعات کاربران را بدون هیچ مشکلی ذخیره کند. به جهت سازگاری این برنامه با هر وب سایت و شبکه اینترنتی، خیلی راحت می‌توان به سرقت از پروفایل‌های اینترنتی پرداخت.

اپلیکیشن اموزش کامل هک

روش کار این اپلیکیشن بدین صورت است که هنگامی که کاربران از طریق وای فای با هم ارتباط برقرار می‌کنند، طرف‌های دیگر در محدوده انتقال نیز می‌توانند مخفیانه به رویداد گوش دهند. اساس کار DroidSheep بر پایه خواندن تمام بسته‌های بین فرستنده و گیرنده است که این امر برای بررسی هر گونه آسیب پذیری امنیتی در سمت شما ایدئال است. برخلاف سایر ابزارهای شبکه، استفاده از DroidSheep ساده است و برای اهداف آزمایشی بسیار قابل اعتماد است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد یک تهدید را شبیه‌سازی کنید، آسیب‌پذیری‌ها را در شبکه فعلی خود پیدا کنید و بتوانید مشکلات را به‌راحتی تشخیص داده و روش‌های مناسب برای جلوگیری از تهدیدات را پیاده‌سازی کنید.

اپلیکیشن USB Cleaver

این برنامه به راحتی روی سیستم‌های اندروید قابل نصب بوده و بدون هیچ سروصدایی اطلاعات رایانه و یا سیستم مورد نظر ازجمله رمز عبور، اطلاعات IP، اسرار LSA و غیره را بازیابی می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار هیچ رد پایی به جا نخواهد ماند و دلیل آن هم این است که اپلیکیشن USB Cleaver بدون تغییر سیستم مقصد و بدون ایجاد ترافیک در شبکه اجرا می‌شود و تقریباً آن را نامرئی می‌کند.

معرفی 8 اپلیکیشن آموزش کامل هک — به همراه منابع آموزشی

این برنامه تمام اطلاعات را در یک فایل LOG در کارت SD سیستم شما ذخیره می‌کند تا هر زمان که می‌خواهد آن‌ها را بررسی کند. علاوه بر موارد گفته شده، دارای امکانات دیگری نیز به شرح زیر می‌باشد:

  • حذف رمزهای عبور ایمیل
  • تخلیه فهرست به روز رسانی ویندوز
  • تخلیه کلیدهای مخصوص
  • کپی اسناد، فایل‌ها، تصاویر، ویدیوها و غیره
  • حذف رمزهای عبور فایرفاکس، WiFi و کروم

اپلیکیشن هک گوشی SSHDroid

SSHDroid یک سرور SSH برای اندروید است که به شما این امکان را می‌دهد که از گوشی شخصی خودتان به دستگاه دیگری متصل شوید و دستوراتی مثل terminal و adb shell را اجرا کرده و یا فایل‌ها را از طریق SFTP, Win SCP, Cyberduck ویرایش کنید. این برنامه به‌صورت رایگان بوده و می‌توانید آن را در سیستم‌های با اندروید ۲.۳.۲ به بالا دانلود کرده و اجرا کنید.

معرفی 8 اپلیکیشن آموزش کامل هک — به همراه منابع آموزشی

با ارتقاء این برنامه به نسخه حرفه‌ای علاوه بر ویژگی‌های معمول که هر برنامه هک دارد، ویژگی‌های زیر هم به آن اضافه می‌شوند.

  • کنترل اعلان‌های گسترده
  • لیست سفید راه اندازی خودکار WiFi
  • اتوماسیون با پشتیبانی از اهداف
  • صفحه اصلی و ویجت صفحه قفل
  • احراز هویت با کلید مشترک

اپلیکیشن THC Hydra

THC Hydra یکی از ابزارهای مورد علاقه علاقه‌مندان به هک است. عملکرد THC در شکستن رمزهای عبور مافوق تصور شماست، دلیل آن هم توانایی عالی آن در عمل به عنوان یک وسیله جانبی است که از پروتکل‌های حمله چندگانه پشتیبانی می‌کند. بر طبق یک نظرسنجی، کاربران این برنامه ابراز کرده‌اند Hydra یک سلاح بسیار قدرتمند است که استفاده از آن آسان می‌باشد. Hydra یک فیلترشکن رمز عبور سازگار است که از چندین قرارداد برای حمله، پشتیبانی می‌کند. Hydra بسیار سریع و انعطاف پذیر است و ماژول‌های جدید به‌راحتی روی آن نصب می‌شوند. این ابزار محققان امنیتی و مشاوران امنیتی را قادر می‌سازد تا نشان دهند که چگونه می‌توان به‌راحتی از طریق دسترسی غیرمجاز به سیستم از راه دور به آن دسترسی داشت.

اپلیکیشن آموزش کامل هک

Hydra یکی از سریع‌ترین کرکرهای ورود به سیستم است و برخلاف سایر ابزارهای هکر از پروتکل‌های حمله چندگانه پشتیبانی می‌کند. پروتکل هایی که Hydra از آن‌ها پشتیبانی می کند عبارتنداز:

  • Asterisk, AFP, Cisco AAA, Cisco auth, Cisco enable, CVS, Firebird, FTP
  • HTTP-FORM-GET, HTTP-FORM-POST, HTTP-GET, HTTP-HEAD, HTTP-POST
  • HTTP-PROXY, HTTPS-FORM-GET, HTTPS-FORM-POST, HTTPS-GET, HTTPS-HEAD
  • HTTPS-POST, HTTP-Proxy, ICQ, IMAP, IRC, LDAP, MS-SQL, MYSQL, NCP, NNTP
  • Oracle Listener, Oracle SID, Oracle, PC-Anywhere, PCNFS, POP3, POSTGRES, RDP,Rexec
  • Rlogin, Rsh, RTSP, SAP/R3, SIP, SMB, SMTP, SMTP Enum, SNMP v1+v2+v3,SOCKS5
  • SSH (v1 and v2), SSHKEY, Subversion, Teamspeak (TS2), Telnet, VMware-Auth, VNC and XMPP.

اپلیکیشن هک Hackode

در آخرین اپلیکیشن آموزش کامل هک به اپلیکیشن هک Hackode می‌رسیم. این برنامه برخلاف جدید بودنش به دلیل عملکرد و کیفیت بسیار خوبی که دارد، خیلی زود مورد توجه علاقه‌مندان به هک قرار گرفت. هدف اولیه از طراحی این برنامه شناسایی نقاط ضعف برنامه‌ها و نرم‌افزارها بود که بعدها مورد استفاده سوء قرار گرفت و به یک ابزار هک تبدیل شد. با این برنامه به راحتی می‌توانید سیستم‌های آسیب پذیر را شناسایی کرده و به نقاط ضعف آن‌ها پی ببرید.

اپلیکیشن آموزش کامل هک

این برنامه دو بخش اصلی به نام‌های Reconnaissance و Scanning دارد که هر کدام از این بخش‌ها دارای امکاناتی هستند که با کشف نقاط ضعف و حساس سیستم مورد نظر امکان نفوذ به آن را آسان‌تر می‌کنند. اگر می‌خواهید در مورد امنیت در اینترنت بیشتر بدانید، می‌توانید به آموزش زیر از فرادرس مراجعه کنید.

سخن پایانی درباره اپلیکیشن آموزش کامل هک

در پست اپلیکیشن آموزش کامل هک با معرفی ۸ برنامه مهم هک در خدمت شما عزیزان بودیم اما قصد و هدف ما از این آموزش‌ها برانگیختن حس شیطنت و کنجاوی در شما برای هک کردن دستگاه‌های دیگران نبود. قصد ما صرفاً شناساندن راه‌های نفوذپذیری و تخریب در سیستم‌ها برای شماست.

در خاتمه پست اپلیکیشن آموزش کامل هک برای شما دوستان عزیز توصیه‌ای دارم و آن این است که هرگز سعی نکنید حتی به شوخی و از روی هیجان و کنجکاوی، یا برای خودنمایی سیستم دیگران را هک غیراخلاقی کنید. چرا که نفوذ به حریم شخصی و خصوصی انسان‌ها و هتک حرمت آن‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ دین و مذهبی، امری غیر انسانی و غیراخلاقی بوده و در شأن هیچ دانش آموخته‌ای نیست و صد البته که، توهین بزرگی به ساحت مقدس علم و تکنولوژی خواهد بود.

امیدوارم اپلیکیشن‌های معرفی شده در این پست توانسته باشند به شما در شناخت برنامه‌های هک یاری برسانند. بسیار خوشحال خواهیم شد که نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید و موارد بعدی را شما به ما معرفی کنید.

شما یک گام جلوتر از دیگران باشید!

اگر به آی‌تی و تکنولوژی علاقه‌مندید و دوست دارید سریع‌تر در این زمینه پیشرفت کنید،
همین حالا به جمع
۱۵,۷۷۴
عضو همیار آی‌تی بپیوندید،
دسترسی به تمام آموزش‌های پریمیوم، دریافت جدیدترین آموزش‌های کاربردی مرتبط با آی‌تی و استفاده از مشاوره‌ی رایگان،
برخی از مزایای عضویت در سایت هستند،
شما نیز به کاربران همیار پیوسته و همین حالا وارد دنیای حرفه‌ای‌ها شوید…



منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *